1p

Új csatornaként e-mailben terjedő videókat is felhasznál a RunOnFlat technológiájú gumiabroncsok népszerűsítésére a Goodyear. A fekete humorú filmeket március végén kezdték teríteni az interneten.

A kanyargó hegyi utakat vagy autóversenyt mutató hagyományos autós témájú reklámokkal szemben a Goodyear filmjei a lehető legrosszabb helyzetet ábrázolják: defekt utáni kényszerű kerékcserét, lehetetlen helyzetekben. Mindhárom filmben tipikus karakterek tűnnek fel - az elegáns, de a kerékcserében amatőr üzletasszony; a kínos pontossággal dolgozó, szemüveges középkorú hivatalnok; és a vagány, de szerencsétlenkedő fiatal srác. Mindhárom kerékcsere morbid véget ér.

"A filmek természetesen túloznak. De kereket cserélni egy forgalmas autópálya leállósávjában még akkor is veszélyes, ha ennyire szerencsétlenül azért ritkán végződik. A RunOnFlat technológiát népszerűsítő filmjeink a meglepetés és a fekete humor segítségével hívják fel a figyelmet a defekttűrő gumiabroncsok biztonságosságára." - mondta el Hans Vrijsen, a Goodyear európai márkaigazgatója.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!