2p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az Index és az RTL Klub Fókusz műsora is foglalkozott azzal a vírusmarketinggel, amit a Rauch és a Republic közösen engedett útjára. A kampánnyal a Bravo megújulását kommunikálják az alkotók.

"Valakik szerint ilyen lesz Budapest 50 év múlva" hangzott el Marsi Anikótól az RTL Klub Fókusz című műsorában, miközben levetítettek egy 15 mp-es kisfilmet a jövő elképzelt Budapestjéről. Az Indexen pedig "Eltűnnek a budapestiek 2050-re?" címmel olvashatunk a "Future Budapest" témáról.

A "rendeltetésszerűen" működő vírusvideó

A Rauch és a Republic (amely immáron 4. éve látja el a reklámügynökségi teendőket a gyümölcslé- és jegesteagyártó cégnek) abban a meggyőződésben indította el vírusfilmjét a hálón, hogy a jövő mindenkit foglalkoztat, mindenhol beszédtéma, főleg a választások évében. A megjelenések közül a Fókusz műsora és az Index cikke csak két kiemelt példa arra, hogyan is támogathat eredményesen egy kampányt a vírusmarketing.

A többlépcsős kommunikációban a vírusfilmet május 8-tól 10 mp-es teaser szpot követte: "A város hamarosan versenypályává változik" narrációval, május 15-től pedig a kampány fő eszköze: a 30 másodperces promóciós szpot látható a TV csatornákon, "Repülj rá a nyereményekre" szlogennel.

A szpot világában egyrészt visszatérnek a vírusfilmben és a teaserben látható vizuális és auditív elemek: azaz a futurisztikus érzésvilág: Budapest felhőkarcolókkal, szélerőművekkel, üvegpiramissal a Hősök terén, naturális zörejekkel és hangeffektekkel. Új elemként itt jelenik meg először a key visual, azaz a Bravo repülőgép, amelynek utasai hirtelen egy playstation játékban találják magukat és indulhat is a játék, azaz a verseny a megújult Bravo gyümölcslevekért, az ellenséges gépekkel szemben.

A kampány kommunikációs célja a Bravo gyümölcslevek fiatalos, innovatív jellegének erősítése, a megújulás kommunikálása, a márka még vonzóbbá tétele a fiatalok körében. A reklámfilmben ezt segíti - egyedülálló módon - a jövő realitásából a playstation játékba átcsapó sztori, a jövő valóságának és a játékvilágnak a váltakozása.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!