A doboz kinyitásával aktiválódik a lejátszás, a kínálat jelenleg 4 féle karácsonyi dalocska, mint például a Jingle Bells, vagy a Merry Christmas.
"A zenélő szendvicsek iránti kereslet óriási" - közölte Jonathan Church, a Tesco szóvivője. Majd hozzátette: a termék minden eddiginél jobban segíti a munkahelyi kikapcsolódás lehetőségét. A továbbiakban pedig ezt az újfajta terméket át lehet alakítani, hogy Húsvétra és Bálint-napra vagy Anyák napjára is megfeleljen.
Church szerint a lemeztársaságokkal karöltve új piaci lehetőségek rejlenek ebben az új zenei hirdetési formában is. Az új zenélő szendvicseket a héten tesztelik a Tesco boltjaiban.
Kapcsolódó anyagok:
Kacsának bizonyult a Tesco-vezér távozása
Új kereskedelmi igazgató a Tesco-nál
Kútba esett a Tesco amerikai bevásárlása
Vidéken terjeszkednek a szupermarketek