Dosszié

Címkék / Dosszié Címkék / Reklámügynökségek

Előző oldal 1 2 Következõ oldal
2017. május 3. 11:18:03Vállalatok
Novák Péter lesz a magyar Dentsu Aegis vezetője
2017. június 1-jétől Novák Péter veszi át a cégcsoport teljes magyar szervezetének irányítását. Elődje, Kovács Zoltán tavaly év végén távozott a cégcsoport éléről, az új ügyvezető érkezéséig Patrik Gamryd, a Dentsu Aegis Network egyik regionális vezetője irányította a hazai cégeket.
.
2016. június 14. 14:58:59Vállalatok
Nagy vágtára készül a kormány kedvenc reklámügynöksége
Tavalyi, 10 milliárd forinthoz közelítő árbevétele után 200-300 százalékos növekedéssel számol az Atmedia - közölte a hazai televíziós reklámpiac legnagyobb, január elseje óta a TV2 és az MTVA reklámidejét is értékesítő kereskedőházának vezetője egy keddi budapesti sajtóbeszélgetésen.
.
2016. március 2. 12:19:59Vállalatok
Az állami pénzek újraosztása a reklámpiacon is tükröződött
Az állami pénzek újraosztása a reklámpiacon is tükröződöttA Simicska Lajossal való szakítás a reklámpiacon is új viszonyokat teremtett tavaly, így 2014-hez képest visszaesett az állami költések súlya.
.
2015. június 25. 17:04:10Vállalatok
Tisztázni kellene a fehér foltokat a reklámtörvény módosítása kapcsán
Az ügynökségi kedvezmények mértékének rögzítése mellett több korántsem egyértelmű rendelkezést is tartalmaz a reklámtörvény módosítása.
.
2015. május 8. 07:13:59Vállalatok
Megszüntetné a kormány az ügynökségi bónuszokat
A jövőben a reklámügynökségek nem állhatnak szerződéses kapcsolatban a médiacégekkel, és nem alkalmazhatnak bónuszokat - a Napi Gazdaságban pénteken megjelent információ szerint ez áll abban a kormányelőterjesztésben, amely a jövő héten kerülhet a parlament elé.
.
2014. február 12. 05:01:59Vállalatok
Médiás pénzekről is tárgyalt Lázár János a Reklámszövetséggel
Az ügynökségi jutatlékok szabályozása és a reklámadó is előkerült kedden, amikor Lázár János, Miniszterelnökséget vezető államtitkár a Magyar Reklámszövetség elnökével egyeztetett, értesült a kreatív.hu.
.
2013. augusztus 27. 10:44:13Vállalatok
Új ügynökséget alapított a Neo két korábbi igazgatója
Core Digital néven indította el saját ügynökségét a Neo Interactive nemrég kivált stratégiai igazgatója, Székely Szabolcs és Keszte Dóra, korábbi ügyfélkapcsolati igazgató. Fő ígéretük a digitális tudás márkastratégiákba történő beillesztése és az ügyfelek senior szintű kiszolgálása. Első partnereik a Danone és a Sanoma.
.
2013. július 29. 07:49:01Vállalatok
A világ legnagyobb reklámügynöksége jön létre
A világ legnagyobb reklámügynöksége jön létre a francia Publicis és amerikai riválisa, az Omnicom összeolvadásával.
.
2012. február 11. 18:01:59Vállalatok
Szertefoszlottak az illúziók a magyar reklámpiacon
Szertefoszlottak az illúziók a magyar reklámpiaconAz elmúlt egy évben a maradék illúzió is szertefoszlott a reklámpiac rövid távú magára találását illetően, derül ki a Kantar Media kutatásából. A listaáras költéseket vizsgálva az adatok ugyan még minimális növekedést mutattak, a növekvő kedvezmények miatt ugyanakkor milliárdok tűntek el a piacról.
.
2010. szeptember 9. 15:44:59Vállalatok
Opten: egyre több reklámcég alakul
Az idén az első félévben 11 százalékkal több reklámmal foglalkozó cég alakult, mint amennyi felszámolás, végelszámolás vagy törlés révén megszűnt - közölte az Opten céginformációs szolgáltató cég csütörtökön.
.
2010. augusztus 17. 16:39:59Vállalatok
Ménesi Zsolt: csak kreatív módszerekkel lehet hatékony egy reklám
Ménesi Zsolt: csak kreatív módszerekkel lehet hatékony egy reklámAugusztus elején jelentős átalakulásról döntöttek az Akció Reklámügynökségnél. A társaság új tulajdonos kezébe került, továbbá két céget is beolvasztottak a vállalatba, mely új elnevezéssel, Akció 360 néven folytatja. A reklámcég élére Ménesi Zsolt került, aki korábban a Nokiánál futott be nemzetközi karriert. Az Akciónál és saját karrierjében történt változásokról az mfor.hu Ménesi Zsoltot kérdezte.
.
2010. július 26. 17:44:59Vállalatok
Erős Attila veszi át a Fastbridge vezetését
Erős Attila veszi át a Fastbridge vezetésétErős Attila lesz a Fastbridge új ügyvezetője 2010. augusztus 2-től. Az ügynökség eddigi vezetője, Kozári István az Origonál folytatja pályafutását.
.
2010. július 1. 15:44:59Vállalatok
Késelés, illatozó férfiak - Magyar díjak a világhírű reklámmustrán
Késelés, illatozó férfiak - Magyar díjak a világhírű reklámmustránA Wieden+Kennedy alkotását találták a legjobb reklámfilmnek idén a Cannes Lions versenyén, míg BBDO Nemzetközi Reklámügynökség kapta ismét az év hálózata díjat. A fesztivál újdonsága, hogy idén először külön fődíjjal tüntették ki a legjobb társadalmi célú reklámkampányt. Ugyan a magyar ügynökségek, ahogy más régiós cégek nem kaptak díjat, azért örülhettünk magyar sikereknek.
.
2010. május 28. 17:54:56Vállalatok
A HD Group az Év Ügynöksége
12 kategóriában 15 kreatív ügynökség marketingkommunikációs megoldása került díjazásra a 11. Arany Penge Kreatív Fesztiválon. Az év ügynöksége a HD Group lett, aki öt kategóriában is dobogóra állhatott. A Proud, a Cluso és a DDB ugyancsak szép eredményekkel zárhatta a reklámversenyt.
.
2009. szeptember 16. 13:11:56Vállalatok
Jönnek a szerethető reklámok
Jönnek a szerethető reklámokÁtfogó szakmai együttműködés eredményeként született meg az új reklámetikai kódex, melynek ünnepélyes aláírására szerdán került sor. A most megalkotott önszabályozó előírást 26 szakmai szervezet tekinti magára kötelezőnek, így elfogadásával a kommunikációs folyamat minden résztvevője – hirdetők, a reklámokat készítő ügynökségek és a médiumok – érintett lesz. Nagy Bálint, a Magyar Reklámszövetség elnöke úgy véli, a jövőben sikerülhet ismét szerethetőbbé tenni a reklámokat.
Előző oldal 1 2 Következõ oldal
hirdetés
hirdetés
.