Dosszié

Címkék / Döglött akták / Mfor.hu konferenciák

2013. november 15. 14:22:59Makró
Csalódást hozna a magáncsőd?
Csalódást hozna a magáncsőd?A magáncsőd intézménye egyelőre csak illuziókeltésnek tűnik, hiszen tömeges szociális problmák kezelésére nem alkalmas - mondta a Bankszövetség képviselője a II. Mfor.hu Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Konferencián csütörtökön.
.
2011. június 10. 15:10:59Vállalatok
Nem szoríthatják ki a képernyőről a celebeket az üdítőreklámok
Nem szoríthatják ki a képernyőről a celebeket az üdítőreklámokA direkt marketing területén az online megoldások kerülnek középpontba, a 2011. január 1-től alkalmazható termékelhelyezés szabályozásában pedig több évbe kerülhet, mire tisztázódnak a fogalmak – derült ki a tegnap megrendezésre került a VIII. Mfor Marketing Konferencián.
.
2011. április 15. 13:22:59Makró | Vállalatok
Sokak számára csalódás az Új Széchenyi Terv
Sokak számára csalódás az Új Széchenyi TervA hazai kisvállalkozások nagy érdeklődéssel vártak az Új Széchenyi Tervre, melynek keretén belül idén 1100 milliárd forint forrás oszlik meg 93 pályázati kiírás között. Az elméletben leegyszerűsödött pályázási folyamat a gyakorlatban még mindig hosszas procedúrát jelent – tudhattuk meg a Menedzsment Fórum tegnap megrendezésre került pályázati konferenciáján.
.
2010. május 18. 13:39:59Vállalatok
Pénzt hozhat az Iwiw, a Facebook és a Twitter
Pénzt hozhat az Iwiw, a Facebook és a TwitterUgyan a közösségi oldalakon történő marketing is ráfordításokkal jár, azok tudatos építkezés esetén megtérülhetnek - hangzott el az V. Mfor.hu Marketing Konferencián. A Facebook, az Iwiw vagy a Twitter ilyen irányú használata azonban körültekintést és sok energiát követel meg: érdemes átgondolni a stratégiát, különben egy "elszabadult" Facebook rajongói oldallal többet veszíthet a cég, mint amennyit nyer.
.
2010. május 4. 14:54:56Vállalatok
Új szelek fújnak az online marketingben
A reklámpiac egyik leggyorsabban változó szegmense az online világ, ahol immár időnként a hagyományos klisékben gondolkodó marketingeseket komoly meglepetések érik. Az mfor.hu legújabb konferenciája a friss trendeket járja körül.
.
2009. november 21. 21:58:45Vállalatok
A végrehajtás a kiváló cégek titka
A végrehajtás a kiváló cégek titkaSok cég rendelkezik jó humánállománnyal, készít remek stratégiát, mégis csak keveseknek sikerül kiválóvá válni. Ennek hátterében a végrehajtás áll, derült ki az mfor.hu rendezésében csütörtökön megtartott Menedzsment Trendek konferencián. Azok a cégek, melyek következetesen meg tudják valósítani stratégiájukat, jelentős versenyelőnyre tesznek szert.
.
2009. május 8. 12:44:55Vállalatok
Válságban is csipogni kell
Válságban is csipogni kellTavaly decemberben még csak kapizsgáltuk a válság mibenlétét, most már az arra adott válaszokról is lehet érdemben beszélgetni. A Menedzsment Fórum által szervezett negyedik marketingkonferencián immár – a legutóbbi válságkonferenciához képest – nagyobb tapasztalattal álltak ki az előadók. A lényeg, hogy krízis esetén ne hallgassunk, mert a csend örök csendet is jelenthet.
.
2009. május 6. 05:22:04Vállalatok
A szebb időket látott profitorientáció már kevés - ma még jelentkezhet!
A szebb időket látott profitorientáció már kevés - ma még jelentkezhet!A gazdasági válsággal együtt új irány köszöntött be a marketing világában. A szebb időket látott profitorientáció már kevés, lépni kell a vevőorientáció felé. A csütörtöki mfor.hu konferencián nemzetközi és magyar szakemberek előadásait, érveléseit hallgathatja meg! Jegyek már csak korlátozott számban kaphatók!
.
2009. április 27. 12:54:58Vállalatok
A nemfizető cégekkel szemben is van megoldás
A nemfizető cégekkel szemben is van megoldás Hazánkban évek óta folyamatosan romlik a helyzet a körbetartozások, lejárt követelések területén, derült ki a Menedzsment Fórum Pénzügyi Stabilitás című pénteki konferenciáján. A válság tavaly őszi kirobbanása óta még ijesztőbb méreteket ölt a nemfizetés gyakorisága. Szakemberek szerint a lejárt követelések behajtására is van mód, de a legjobb módszer a megelőzés.
.
2009. április 23. 08:29:55Vállalatok
Fellázadt a hazai DM marketingszakma
Fellázadt a hazai DM marketingszakmaTudták, hogy a "spam" a "spiced ham" szókapcsolat összevonásából származik, és egyfajta vagdalt húsos konzervet jelent Angliában? Mai jelentését egy Monty Python epizódban nyerte el, mely egy katonai ebédlőben játszódik, ahol - ha akarja, ha nem - mindenki ezt kapja vacsorára. Az mfor.hu szerdai DM marketingkonferenciája a spamelés játékszabályait járta körül, rámutatva a tavaly szeptemberben életbe lépett reklámtörvény hiányosságaira, melyek igencsak felborzolták a szakma kedélyét.
.
2009. április 10. 13:34:16Makró | Vállalatok
Reklámtörvény a gyakorlatban, avagy milyen büntetésekre számítsunk a jövőben? (x)
Reklámtörvény a gyakorlatban, avagy milyen büntetésekre számítsunk a jövőben? (x)Egy DM küldeménynek átlagosan 7 másodperce van, hogy felkeltse olvasója figyelmét, vagy a kukában végezze. Ha szerencsések a grafikai megoldások, a címzett figyelme megmarad, és további 11-13 másodperc alatt elgondolkozik azon, hogy végigolvassa-e a küldeményt. Szoros a küzdelem az olvasó figyelméért, egy jól elhelyezett kép, vagy jól eltalált mondatszerkezet jelenti a mindent vagy a semmit. Használjuk ki minél jobban ezt a 7 másodpercet, ráadásul a nyáron alkalmazásba lépő reklámtörvénynek megfelelően. Ebben nyújt segítséget az mfor.hu konferenciája.
.
2008. december 5. 12:09:55Vállalatok
Tévével és kólával vigasztaljuk magunkat a válság alatt
Tévével és kólával vigasztaljuk magunkat a válság alattMekkora a válság valódi gazdasági tartalma, és mekkora a média által generált pánikhangulat? Ezzel a provokatív kérdéssel nyitotta meg Nagy Bálint, a Vodafone kommunikációs igazgatója a Menedzsment Fórum II. marketingkonferenciáját csütörtökön, amely a pénzügyi válság marketingre gyakorolt hatását járta körbe. Az elmélet után konkrét válaszokat kaphattunk ügyfél- és ügynökségoldalról: még az optimisták is bizonytalanok, a büdzséelosztást mindenki kétszer meggondolja, és előtérbe kerülnek az innovatív, jól mérhető reklámok.
.
2008. november 24. 14:59:41Makró | Vállalatok
Mikor éri utol a válság a reklámokat?
Mikor éri utol a válság a reklámokat?A válság előbb utóbb minden szférába begyűrűzik kisebb-nagyobb mértékben, kérdés, hogy a kommunikációt előbb vagy utóbb éri-e el, és milyen mértékben. Az értékesítés a marketing-kommunikációval kezdődik, PR-, online-, és reklámügynökségek egyelőre még csak találgatják a folyamatokat, az ügyfelek kivárnak. A Menedzsment Fórum második marketingkonferenciáján a válság marketing-kommunikációra gyakorolt hatását elemzik a felkért szakértők.
.
2008. június 5. 08:14:00Vállalatok
Forradalom vagy sem, ideje másképp hirdetni
Forradalom vagy sem, ideje másképp hirdetniAkár kommunikációs forradalomnak hívjuk, akár nem, a médiafogyasztás és ezáltal a marketing területén bekövetkezett - és folyamatban lévő - változásokat a marketingeseknek tudomásul kell venniük, és be kell látniuk, hogy a hagyományos marketing kora lejárt. Az előadók az elméleten túllépve igyekeztek az mfor.hu által szervezett szerdai Fókuszban a fogyasztó című konferencián gyakorlati tanácsokat adni. Mfor.hu beszámoló.
.
2008. május 17. 14:00:44Vállalatok
Robog az mfor.hu konferenciavonata
A jól sikerült HR konferencia után újabb téma feldolgozásába vágta fejszéjét az mfor.hu. Ezúttal Fókuszban a fogyasztó címmel a marketing szakma szereplőinek szeretnénk egy színvonalas továbbképzést nyújtani.
hirdetés
hirdetés
.