Dosszié

Címkék / Dosszié Címkék / Reklám, hirdetés, marketing

Előző oldal 1 2 3 4 Következõ oldal
2017. május 26. 15:30:50Vállalatok
Ha megnézi ezt a videót, kétszer is meggondolja, átmenjen-e a piroson
Ha megnézi ezt a videót, kétszer is meggondolja, átmenjen-e a pirosonA Franciaországban futó társadalmi reklám a biztonságos közlekedésre hívja fel a figyelmet: ne menjenek át a piroson!
.
2017. május 19. 16:45:00Vállalatok
Ennyit kapott a Fidesz-közeli médiabirodalom Paks reklámjaiból (javított)
Szél Bernadett, az LMP társelnöke a Facebook-on tette közzé a megkapott információkat. Mészáros sajtóbirodalma innen is elhozta a legtöbbet.
.
2017. május 10. 08:55:59Vállalatok
Elárulta az RTL, mennyit költ náluk reklámra az állam
Az RTL Magyarország nyilvánosságra hozta, hogy 2007-óta a teljes televíziós állami reklámköltés hány százaléka landolt a csoportnál.
.
2017. május 9. 15:10:59Vállalatok
Andy Vajna örülhet: az állam a legnagyobb hirdető a tévéspiacon
Andy Vajna örülhet: az állam a legnagyobb hirdető a tévéspiaconA Magyar Reklámszövetség a Média Hungary-n ismertette a 2016-os tejes reklámköltési adatokat a televíziós számokkal kiegészítve. A tévés szegmens az internet mögött a második legnagyobb. A legtöbb pénzt az adatok szerint az állam költi a tévékben.
.
2017. március 31. 15:04:59Vállalatok
Egyre többször próbálnak "fű alatt" meggyőzni minket a hirdetők
Egyre több a termékmegjelenítés - tudható meg abból a kutatásból, amelynek eredményeit e heti ülésén fogadta el a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa.
.
2014. október 2. 09:25:59Vállalatok
Egy hét múlva indul az új kommunikációs hivatal
Október 10-től megkezdi működését a Nemzeti Kommunikációs Hivatal - írta közleményében a Kormányzati Információs Központ.
.
2014. augusztus 18. 13:10:59Vállalatok
Mobil applikációból kevésbé kattintunk reklámokra
Mobil applikációból kevésbé kattintunk reklámokraA mobileszközök terjedésével egyre többet találkozhatunk kifejezetten rájuk optimalizált hirdetésekkel, azonban nem mindegy, hogy telefonon vagy tableten, illetve böngészőben vagy egy alkalmazásban kerül elénk egy reklám.
.
2012. szeptember 11. 15:31:59Vállalatok
40 százalékkal többet költöttek a bankok renoméjuk javítására
40 százalékkal többet költöttek a bankok renoméjuk javításáraAz idei évben nem javultak a reklámpiaci kilátások. Reklámpiaci szempontból hiába hagyományosan az év legerősebb időszakának minősülnek a tavaszi hónapok, mégis átlagosan 8 százalékos mínuszok jellemezték ezt az időszakot.
.
2012. július 13. 15:52:58Vállalatok
Reklámszövetség: nem az óriásplakátok okozzák a közúti baleseteket
A reklámok célja a figyelem felkeltése, ami azonban nem jelent egyet a közlekedésbiztonság veszélyeztetésével, nem ismert egyetlen olyan kutatás sem, amely alátámasztaná, hogy a reklámoknak szerepük lenne a közúti balesetekben - közölte Markovich Réka, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) főtitkára.
.
2012. június 7. 08:04:59Vállalatok
A BMW a legnépszerűbb márka
Már nem a Google, hanem a BMW a legnépszerűbb márka egy csaknem 50 ezer fogyasztó megkérdezésével végzett globális felmérés szerint.
.
2012. május 16. 10:16:59Vállalatok
GM: semmit sem ér a reklám a Facebookon
A General Motors felhagy a közösségi oldalon történő reklámkampányaival, mert a cég szerint túlságosan csekély hatással van a fogyasztókra, írja a Wall Street Journal.
.
2012. április 11. 14:16:59Vállalatok
Felmérés: a tévénézők 30 százalékát érdekli a reklámblokk
A tévénézők mindössze 30 százaléka üli végig a reklámblokkot, elsősorban a nők és az idősebbek - derült ki egy felméréséből.
.
2011. december 1. 22:48:23Vállalatok
Az internetes hirdetések felé fordultak a magyar bankok
Az internetes hirdetések felé fordultak a magyar bankokHatározott átrendeződés várható 2012-ben a pénzügyi szektor kommunikációs költésében – derül ki a Goodwill Communications legfrissebb kutatásából. A klasszikus reklám visszaszorulása jövőre is folytatódhat, míg a PR és az online csatornák szerepe további felértékelődés előtt áll. A kutatás másik markáns megállapítása, hogy a kommunikációra szánt büdzsék a gazdasági nehézségek ellenére nem, vagy csak kis mértékben csökkentek 2011-ben, és 2012-re sem terveznek a szereplők csökkentést, inkább átcsoportosítanának.
.
2011. augusztus 13. 11:36:59Vállalatok
Szeretik az e-mailben kapott reklámokat a magyarok
Szeretik az e-mailben kapott reklámokat a magyarokA magyarok kedvezőbben ítélik meg a közvetlenül címükre kapott online reklámokat, mint az európai átlag. Ha egy cég vagy intézmény információkat e-mailben, névre szólóan küld, akkor azáltal értékesebbé válik a reklám a magyarországi címzettek többségének szemében. Többek között ezt tárta fel a Nielsen 55 országban végzett felmérése az élelmiszerek vásárlásának fő céljairól, idén az első félévben.
.
2011. július 22. 08:46:21Vállalatok
Közzétette a termékmegjelenítésről szóló ajánlását a médiatanács
Közzétette honlapján a termékmegjelenítés szabályainak alkalmazásáról szóló ajánlását a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa.
Előző oldal 1 2 3 4 Következõ oldal
hirdetés
hirdetés
.