Dosszié

Címkék / Dosszié Címkék / Reklámstratégiák

2017. március 31. 15:04:59Vállalatok
Egyre többször próbálnak "fű alatt" meggyőzni minket a hirdetők
Egyre több a termékmegjelenítés - tudható meg abból a kutatásból, amelynek eredményeit e heti ülésén fogadta el a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa.
.
2014. október 2. 09:25:59Vállalatok
Egy hét múlva indul az új kommunikációs hivatal
Október 10-től megkezdi működését a Nemzeti Kommunikációs Hivatal - írta közleményében a Kormányzati Információs Központ.
.
2014. augusztus 18. 13:10:59Vállalatok
Mobil applikációból kevésbé kattintunk reklámokra
Mobil applikációból kevésbé kattintunk reklámokraA mobileszközök terjedésével egyre többet találkozhatunk kifejezetten rájuk optimalizált hirdetésekkel, azonban nem mindegy, hogy telefonon vagy tableten, illetve böngészőben vagy egy alkalmazásban kerül elénk egy reklám.
.
2012. szeptember 11. 15:31:59Vállalatok
40 százalékkal többet költöttek a bankok renoméjuk javítására
40 százalékkal többet költöttek a bankok renoméjuk javításáraAz idei évben nem javultak a reklámpiaci kilátások. Reklámpiaci szempontból hiába hagyományosan az év legerősebb időszakának minősülnek a tavaszi hónapok, mégis átlagosan 8 százalékos mínuszok jellemezték ezt az időszakot.
.
2012. július 13. 15:52:58Vállalatok
Reklámszövetség: nem az óriásplakátok okozzák a közúti baleseteket
A reklámok célja a figyelem felkeltése, ami azonban nem jelent egyet a közlekedésbiztonság veszélyeztetésével, nem ismert egyetlen olyan kutatás sem, amely alátámasztaná, hogy a reklámoknak szerepük lenne a közúti balesetekben - közölte Markovich Réka, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) főtitkára.
.
2012. június 7. 08:04:59Vállalatok
A BMW a legnépszerűbb márka
Már nem a Google, hanem a BMW a legnépszerűbb márka egy csaknem 50 ezer fogyasztó megkérdezésével végzett globális felmérés szerint.
.
2012. május 16. 10:16:59Vállalatok
GM: semmit sem ér a reklám a Facebookon
A General Motors felhagy a közösségi oldalon történő reklámkampányaival, mert a cég szerint túlságosan csekély hatással van a fogyasztókra, írja a Wall Street Journal.
.
2012. április 11. 14:16:59Vállalatok
Felmérés: a tévénézők 30 százalékát érdekli a reklámblokk
A tévénézők mindössze 30 százaléka üli végig a reklámblokkot, elsősorban a nők és az idősebbek - derült ki egy felméréséből.
.
2011. december 1. 22:48:23Vállalatok
Az internetes hirdetések felé fordultak a magyar bankok
Az internetes hirdetések felé fordultak a magyar bankokHatározott átrendeződés várható 2012-ben a pénzügyi szektor kommunikációs költésében – derül ki a Goodwill Communications legfrissebb kutatásából. A klasszikus reklám visszaszorulása jövőre is folytatódhat, míg a PR és az online csatornák szerepe további felértékelődés előtt áll. A kutatás másik markáns megállapítása, hogy a kommunikációra szánt büdzsék a gazdasági nehézségek ellenére nem, vagy csak kis mértékben csökkentek 2011-ben, és 2012-re sem terveznek a szereplők csökkentést, inkább átcsoportosítanának.
.
2011. augusztus 13. 11:36:59Vállalatok
Szeretik az e-mailben kapott reklámokat a magyarok
Szeretik az e-mailben kapott reklámokat a magyarokA magyarok kedvezőbben ítélik meg a közvetlenül címükre kapott online reklámokat, mint az európai átlag. Ha egy cég vagy intézmény információkat e-mailben, névre szólóan küld, akkor azáltal értékesebbé válik a reklám a magyarországi címzettek többségének szemében. Többek között ezt tárta fel a Nielsen 55 országban végzett felmérése az élelmiszerek vásárlásának fő céljairól, idén az első félévben.
.
2011. július 22. 08:46:21Vállalatok
Közzétette a termékmegjelenítésről szóló ajánlását a médiatanács
Közzétette honlapján a termékmegjelenítés szabályainak alkalmazásáról szóló ajánlását a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa.
.
2011. július 6. 11:16:59Vállalatok
Hirdetőknél erősítene a TV2 - új platformmal veszik üldözőbe az RTL KLubot
Hirdetőknél erősítene a TV2 - új platformmal veszik üldözőbe az RTL KLubotA TV2 új platformot mutatott be szerda reggel sajtótájékoztatón, mely nem csak a versenytárshoz viszonyított helyzetét javíthatja, de az egész televíziózás értékét is növelheti. Egy ma publikált elemzés szerint ráadásul az internet és az okostelefonok térnyerése a korábbi előrejelzésekkel szemben nemhogy megrengette volna a tévék dominanciáját a médiafogyasztás terén, hanem sok szempontból még erősítette is azt.
.
2011. július 4. 18:04:57Vállalatok
Termékelhelyezés: új csodaszer a reklámok helyett?
Miközben tízből hét tévénéző vélte úgy, hogy találkozott termékelhelyezéssel az általa nézet műsorokban, az ilyen típusú hirdetés kevésbé zavarta őket, mint a hagyományos szpotok. Az immár itthon is engedélyezett módszer kapcsán emberek ráadásul viszonylag jól fel tudták idézni a műsorokat, és az azokban szerepelt márkákat, derül ki az Ipsos most közzétett kutatásából.
.
2011. május 9. 15:13:23Makró | Vállalatok
Újabb nagy dobás a Facebooktól
Újabb nagy dobás a FacebooktólAz iPhone gyártója a világ legértékesebb brandje a Millward Brown idei rangsorán, letaszítva a trónról az elmúlt négy évben vezető Google-t. A Facebook először szerepel a listán a 35. helyen, de ez még biztos nem jelenti az út végét. Az összesítésben a technológiai szektor vállalatai felülreprezentáltak, az első 5 között csupán a negyedik helyet elcsípő McDonald’s nem az IT-szektorból érkezett.
.
2011. február 16. 17:37:59Vállalatok
Továbbra is olvasottak a reklámújságok
Továbbra is olvasottak a reklámújságokTovábbra is népszerűek maradtak az akciós kiadványok azok körében, akik megkapják őket. Az ilyen újságokat a lakosság 58 százaléka szokta átlapozni, az emberek 16 százaléka ez alapján is vásárol.
.