Dosszié

Címkék / Dosszié Címkék / DM - direkt marketing

Előző oldal 1 2 Következõ oldal
2016. május 23. 23:33:06Vállalatok
Célunk, hogy ne csak finanszírozó partnerként gondoljanak ránk
A kis cégek működését nem csak pénzügyi szolgáltatásokkal támogathatja egy bank, hanem olyan kezdeményezésekkel is, amelyek segítenek az üzlet fejlődésében, akár épp a külpiacok felé nyitásban. Erdei Zsuzsa, a Budapest Bank kisvállalkozói üzletágának vezetője osztotta meg velünk meglátásait.
.
2014. november 5. 17:46:53Vállalatok
Adatkezelés: az idegenforgalmi szektorban is vannak fehér foltok
A Tisztelt Vásárló Program keretén belül ismét Adatvédelmi Kommandót tartott a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség. Az e-kereskedő szektor után a felmérés célpontjai az utazási irodák mellett szállás- és repülőjegy foglalással foglalkozó oldalak voltak. A felmérésből jól látható, hogy elsősorban a nagyobb, illetve nemzetközi hátterű cégek megfelelően alakítják ki adatvédelmi tartalmaikat.
.
2013. október 29. 12:10:59Vállalatok
Contact Center piaci insight kutatás a DIMSZ-től
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Contact Center tagozata első alkalommal térképezi fel a hazai Contact Center piacot, hogy a szolgáltatói és a megrendelői oldal egyaránt képet kapjon a szektor trendjeiről, technikai hátteréről, humán-erőforrás felépítéséről.
.
2013. július 17. 12:07:58Vállalatok
Négyből egy emailes reklámüzenetet nyitunk meg
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Email marketing tagozata kézbesítési, megnyitási, leiratkozási és visszapattanási arányokat vizsgált saját gyűjtésű adatbázisra kiküldött email kampányok esetén. A tagozat fontosnak tartotta a benchmark létrehozását, hogy az ügynökségi és a hirdetői oldal is objektív számokat kapjon az eredmények méréséhez.
.
2013. június 12. 15:34:56Vállalatok
Ismét nemzetközi verseny lesz a Golden Dove
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 2013-ban is megszervezi a direktkommunikációs szakma rangos versenyét, az idei évben pedig a hazai pályaművek mellett nemzetközi nevezéseket is várnak. A Golden Dove nyertesei automatikusan a világ legnevesebb nemzetközi direkt és interaktív marketing versenyének, az ECHO-nak a második fordulójába kerülnek be. Jelenleg az egyik tavalyi nyertes, a Draftfcb - Chevrolet Like Machine kampányáért szoríthat a hazai közönség.
.
2013. május 24. 11:52:59Vállalatok
Sokan alábecsülik az email marketing hatékonyságát
Egy friss brit kutatás szerint az email marketing ugyan jelenleg is az egyik fontos eszköze a hirdetőknek az online felületeken, ám a hatékonyságát sokan alábecsülik.
.
2013. május 23. 13:10:58Vállalatok
Email marketing: így dobhatod ki a pénzed az ablakon
Email marketing: így dobhatod ki a pénzed az ablakonBármilyen csábító is a gondolat, hogy az emailek ingyen vannak, és nagy címlistát használva komoly forgalmat generálhatunk, ez a gyakorlatban nem állja meg a helyét. Hiszen a potenciális felhasználók elérése még nem jelenti azt, hogy bevételt eredményező aktivitásra ösztönöztük őket. Addig ugyanis számos buktató adódik. Íme, a hét legbosszantóbb, ami komoly anyagi következménnyel járhat.
.
2013. május 21. 15:40:59Vállalatok
Mire használják az e-mail marketinget a cégek?
Az ügyfélszerzés áll a B2B e-mail marketing fókuszában, derült ki egy most közzétett amerikai felmérésből. Érdekes módon az eszközt gyakorlatilag nem tekintik költségcsökkentő tényezőnek a vállalatok.
.
2013. április 30. 19:10:59Vállalatok
Az e-mail marketing lehet a DM piac nyertese
Az e-mail marketing lehet a DM piac nyerteseTavaly 30,8 milliárd forintot tett ki a DM piac mérete, mely gyakorlatilag változatlan maradt a 2011-es évhez képest, derül ki DIMSZ DM Szenzor elnevezésű ágazati kutatásából. Az egyes direkt marketing tevékenységek esetén az e-mail marketing, a mobilmarketing és az adatbázis menedzsment esetén számítanak egyértelmű növekedésre a hirdetők, a call-centereknél stagnálásra, míg a címzett és címezetlen küldeményeket tekintve további csökkenést várnak a 2013-as évtől.
.
2012. május 28. 17:40:59Vállalatok
A hirdetők számára egyre fontosabb a pontos célzás
A hirdetők számára egyre fontosabb a pontos célzásLezárult a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség idei DM Szenzor ágazati kutatása, mely azzal a céllal indult útjára 2006-ban, hogy felmérje a hazai direkt marketing szektor méretét, valamint a direkt marketingben használt eszközök jelentőségét. A felmérés szerint 2008 óta ez a szektor is folyamatosan csökkent, 2011-ben a mérete 30,9 milliárd forintra volt becsülhető.
.
2012. május 22. 08:01:59Vállalatok | Makró
Szigorodhat a gyógyszertári marketing
A gyógyszertári marketingtevékenység szabályozásának szigorításában az Országgyűlés egészségügyi bizottságának valamennyi tagja egyetértett a testület hétfői ülésén. A térítésmentes fogászati ellátás korhatárának megemelése ellen több ellenzéki képviselő nyújtott be módosító javaslatokat, de ezeket a többség leszavazta, akárcsak a munkaidő-beosztást érintőeket.
.
2011. június 7. 15:49:59Vállalatok
Nem elég jól főzni, a kommunikáció is fontos
A Direkt Marketing Szövetség napokban rendezett turisztikai iparra koncentráló konferenciáján a piaci tendenciák mellett hazai vállalkozások kommunikációja, valamint DM eszközöket mutattak be. Az idén Michelin-csillagot kapott Onyx étteremben két fő dedikáltan foglalkozik a kommunikációs csatornák, vagyis a honlap, a hírlevél és a Facebook oldal tartalmának frissítésével, valamint a rendelés felvétellel és adatrögzítéssel.
.
2010. május 21. 18:24:59Vállalatok
Aczél László ébresztőt fúj a kommunikációs iparágnak
Aczél László ébresztőt fúj a kommunikációs iparágnakAz érdekvédelem erősítése, a marketingkommunikációs szekciók lebontása, a szekciókon átívelő munkacsoportok erősítése, ám mindenekelőtt a kommunikációs szakma aktívabbá tétele áll Aczél Lászlónak, a MAKSZ újonnan választott elnökének terveiben.
.
2009. december 28. 13:01:01Vállalatok
Csökkentek a direkt marketing kampánymegrendelések
A gazdasági nehézségek többféleképpen is hatottak az idén a direkt marketing (dm) piacra: miközben nőtt az adatbázis-frissítések iránti igény, csökkentek a kampánymegrendelések, illetve emelkedett az illegális adatfelhasználók, adatlopások száma.
.
2009. október 13. 09:31:58Vállalatok
Nagyot nőtt a direkt marketing
A magyar direkt marketing piac mérete 2008-ban 39,5 milliárd forint volt, 12 százalékkal több mint a megelőző évben - derült ki a Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) és a Szonda Ipsos közös, évente készített piackutatásából.
Előző oldal 1 2 Következõ oldal
hirdetés
hirdetés
.