Dosszié

Címkék / Dosszié Címkék / Gerillamarketing

2010. június 17. 16:24:59Vállalatok
Csajok a csúcson: így verték át a világot a hosszú combú bombázók
Csajok a csúcson: így verték át a világot a hosszú combú bombázókNem mindennapi reklámfogást vetett be egy holland sörgyár a dél-afrikai vb-n: az eddigi információk szerint a Bavaria 36 modellalkatú leányzót öltöztetett narancssárga miniszoknyába azzal a céllal, hogy keltsenek feltűnést a stadionban és környékén. Az ötlet bejött, hiszen a fél világ az akcióról beszél, miközben kiguvadt szemmel nézegeti a lányokat. A FIFA már nem örült ennyire a húzásnak, és meg nem engedett reklám miatt perre viszi a dolgot, a szervezőket pedig néhány órára őrizetbe is vették. Mfor.hu háttér.
.
2010. április 23. 16:16:59Vállalatok
Igyál, de ne halj bele! Így lett legenda az orosz vodkából
Igyál, de ne halj bele! Így lett legenda az orosz vodkábólA közhiedelemmel ellentétben a marketinget nem amerikaiak és nem nyakkendős üzletemberek találták fel. A világ első nagy marketingese, Pjotr Szmirnov a cári Oroszországban élt, írni-olvasni is alig tudott, és a semmiből indulva építette fel legendás vodkamárkáját. Az mfor.hu a Reklámhét egyik pénteki előadásába hallgatott bele.
.
2008. december 18. 15:54:55Vállalatok
Szex és botrány nélkül is tarolt a Pepsi vírusfilmje
Szex és botrány nélkül is tarolt a Pepsi vírusfilmjeA gerillamarketing óriási találmány – véli Sas István reklámpszichológus. Olcsón nagy hatékonyságot lehet elérni vele, az egyetlen nehézsége, hogy kirobbanó ötletet kell kitalálni, hogy szárnyaljon a dolog. A gond az, amikor ötlet híján az ügynökségek csak a botrányra alapozzák kampányukat. A sorból idén év végén a Pepsi vírusfilmje tűnt ki. Mfor.hu háttér.
.