Dosszié

Címkék / Dosszié Címkék / PR

Előző oldal 1 2 Következõ oldal
2016. február 8. 20:22:59Vállalatok
Óriási ingyen reklám hullott a söróriás ölébe
Óriási ingyen reklám hullott a söróriás ölébeAz Anheuser-Busch Inbev illetékesei szerint egy fillért sem fizettek azért, hogy a vasárnap éjszaka játszott Super Bowl győztes csapat irányítója reklámozta őket.
.
2015. január 28. 13:55:59Vállalatok
Tarlósék új céggel hirdetnék, milyen jó Budapest
A városarculattal, innovációval és kreatív iparral kapcsolatos feladatokat ellátó nonprofit gazdasági társaság létrehozásáról döntött szerdán a Fővárosi Közgyűlés.
.
2015. január 23. 11:55:59Vállalatok
1,7 milliárdos reklám- és marketingszerződést kötött a Posta
Számos felületen találkozhatunk majd a Posta hirdetéseivel.
.
2014. október 28. 11:31:59Vállalatok
Felállt a kormányzati kommunikációs csapat
Nobilis Mártont nevezte ki a Nemzeti Kommunikációs Hivatal elnökének Lázár János Miniszterelnökséget vezető miniszter.
.
2013. február 26. 13:22:59Vállalatok
700 millióért kommunikál idén és jövőre a Miniszterelnökség
Két céggel kötött áfa nélkül összesen 700 millió forint értékű vállalkozási keretszerződést idei és jövő évi kommunikációs feladatainak ellátására a Miniszterelnökség.
.
2012. március 6. 11:46:59Vállalatok
Több, mint 300 milliót költ a kormány kommunikációra
Rendezvényszervezési feladatok ellátására és az ehhez kapcsolódó PR-feladatok elvégzésére 314 millió 960 ezer forint plusz áfás keretösszegű szerződést kötött a Miniszterelnökség a Young and Partners Kft.-vel, nyílt közbeszerzési eljárás eredményeként.
.
2012. február 22. 14:07:59Vállalatok
Kovács: kommunikációs eszközökkel kell helyreállítanunk a bizalmat
A kormányzati kommunikációs államtitkár szerint a kabinet a külföldön jól ismert kommunikációs eszközökkel is kénytelen helyreállítani az ország iránti bizalmat és a hiteles tájékoztatást.
.
2011. december 1. 22:48:23Vállalatok
Az internetes hirdetések felé fordultak a magyar bankok
Az internetes hirdetések felé fordultak a magyar bankokHatározott átrendeződés várható 2012-ben a pénzügyi szektor kommunikációs költésében – derül ki a Goodwill Communications legfrissebb kutatásából. A klasszikus reklám visszaszorulása jövőre is folytatódhat, míg a PR és az online csatornák szerepe további felértékelődés előtt áll. A kutatás másik markáns megállapítása, hogy a kommunikációra szánt büdzsék a gazdasági nehézségek ellenére nem, vagy csak kis mértékben csökkentek 2011-ben, és 2012-re sem terveznek a szereplők csökkentést, inkább átcsoportosítanának.
.
2011. augusztus 13. 11:36:59Vállalatok
Szeretik az e-mailben kapott reklámokat a magyarok
Szeretik az e-mailben kapott reklámokat a magyarokA magyarok kedvezőbben ítélik meg a közvetlenül címükre kapott online reklámokat, mint az európai átlag. Ha egy cég vagy intézmény információkat e-mailben, névre szólóan küld, akkor azáltal értékesebbé válik a reklám a magyarországi címzettek többségének szemében. Többek között ezt tárta fel a Nielsen 55 országban végzett felmérése az élelmiszerek vásárlásának fő céljairól, idén az első félévben.
.
2011. május 9. 15:13:23Makró | Vállalatok
Újabb nagy dobás a Facebooktól
Újabb nagy dobás a FacebooktólAz iPhone gyártója a világ legértékesebb brandje a Millward Brown idei rangsorán, letaszítva a trónról az elmúlt négy évben vezető Google-t. A Facebook először szerepel a listán a 35. helyen, de ez még biztos nem jelenti az út végét. Az összesítésben a technológiai szektor vállalatai felülreprezentáltak, az első 5 között csupán a negyedik helyet elcsípő McDonald’s nem az IT-szektorból érkezett.
.
2011. március 18. 08:13:59Vállalatok
Koncentrálódik a kommunikációs cégek piaca
A gazdasági válság nyomán tisztul és koncentrálódik a PR-rel, kommunikációval foglalkozó cégek piaca: az Opten adatai szerint tavaly decemberben csaknem 5 százalékkal kevesebb ilyen főtevékenységgel bejelentett társaság működött Magyarországon mint a megelőző évben, a foglalkoztatottak száma viszont a csökkenés ellenére emelkedett.
.
2010. szeptember 30. 16:32:59Vállalatok
Ha cégajándék, akkor toll
A magyarországi cégek ajándékként még mindig irodaszereket adnak egy most publikált felmérés szerint. A Promo Direkt felmérése azt állapította meg, hogy csak a vállalatok 1-2 százaléka keres egyéni, exkluzív ajándékokat.
.
2009. augusztus 28. 09:01:56Vállalatok
A világ legnagyobb független PR csoportja jött létre
Az Mmd, a Grayling és a Trimedia International összeolvadásával a világ harmadik legnagyobb PR csoportja jöhet létre - közölte az Mmd.
.
2009. június 6. 08:06:37Vállalatok
A jövőben a marketingre fókuszál a Máv-Start kommunikációs részlege
Átszervezi kommunikációs részlegét a MÁV-START Zrt., a jövőben előtérbe kerül a marketing tevékenység - ismertette a cég.
.
2009. június 3. 08:51:55Vállalatok
Air France: válságkommunikációból jeles, de ez már nem segít az utasokon
Air France: válságkommunikációból jeles, de ez már nem segít az utasokonLégitársaságok esetében különösen igaz, hogy az extrém helyzetek kezelésére kész válságkommunikációs forgatókönyvvel kell rendelkezniük, szerencsére azonban csak ritkán kerül sor ennek használatára. Az Air France - melynek gépe hétfőn 228 fővel fedélzetén az Atlanti-óceánba zuhant - sajnálatos módon most kénytelen volt levizsgázni kríziskommunikációból: az mfor.hu által megkérdezett szakértők szerint a cég vezetői, kommunikációs szakemberei a helyzet magaslatán álltak.
Előző oldal 1 2 Következõ oldal
hirdetés
hirdetés
.