Dosszié

Címkék / Dosszié Címkék / Hazai tévészolgáltatók

2012. szeptember 13. 12:40:59Vállalatok
Délutáni híradóval és új szappanoperával mászna ki a gödörből a TV2
Délutáni híradóval és új szappanoperával mászna ki a gödörből a TV2Szinte teljes megújulással és új csatornával küzdene a TV2 a recesszió legnehezebb évében - derült ki a csatorna csütörtöki sajtótájékoztatóján. A Super TV2, vagyis a csoport új csatornája november elején indul, de az eddigi adók is megújulnak. Mfor.hu-tudósítás.
.
2010. március 30. 12:11:59Vállalatok
Már a reklámköltések hetedét viszi a hazai online média
Már a reklámköltések hetedét viszi a hazai online média     Mintegy húsz százalékkal 162 milliárd forintra zuhant a hazai reklámpiac 2009-ben. A legnagyobb buktát a rádiók és a nyomtatott lapok voltak kénytelenek lenyelni, növekedésre - a mozi mellett - csupán az internet volt képes. Az online média súlya tovább nőtt a reklámtortán belül: tavaly már minden hetedik, hirdetésre szánt forint ide folyt be. Mfor.hu-tudósítás.
.
2010. március 2. 16:16:59Vállalatok
Tavaly jelentősen nőtt a digitális televíziózás részaránya
A tizennégy legnagyobb magyarországi műsorterjesztő hálózatában a múlt év decemberében 23 ezerrel emelkedett, így 1,141 millióra nőtt a digitális televíziózásra előfizetett háztartások száma - tartalmazza a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) legfrissebb, a területről szóló gyorsjelentése.
.
2009. december 4. 14:01:58Vállalatok
Továbbra is a UPC vezet a tévés piacon, de jönnek fel a vetélytársak
Az idén októberben Magyarországon 1,1 millió fölé emelkedett a digitálisan televíziózó háztartások száma - derül ki a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) gyorsjelentéséből.
.
2009. november 9. 14:56:56Vállalatok
Tévés piac: továbbra is vezet a UPC, de jön fel a Digi és a Telekom
2009 szeptemberében Magyarországon tizenhatezerrel, 1,083 millióra bővült a digitálisan televíziózó háztartások száma, derül ki a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) gyorsjelentéséből. A gyorsjelentésben szereplő szolgáltatók között – valamennyi szolgáltatást figyelembe véve – a UPC a piacvezető, de részesedése az egy hónappal korábbi 33,0 százalékról 32,5 százalékra csökkent. A második Digi piaci része 23,9 százalékról 24,1 százalékra emelkedett, míg a harmadik Magyar Telekom (T-Home) 19,2 százalékról 19,8-ra növelte részesedését.
.
2009. október 22. 09:31:48Vállalatok
Magyar cég vette meg a zalaegerszegi kábeltelevíziós szolgáltatót
Közel 40 ezer ügyfél kábeltelevíziós, szélessávú internetes és telefonos szolgáltatását veszi át a szekszárdi székhelyű Tarr Kft. a zalaegerszegi Zelka Zrt-től december elsejétől - tájékoztatott Tarr János, a kft. ügyvezető igazgatója.
.
2009. szeptember 4. 14:16:51Vállalatok
A UPC kárára nőtt a Telekom
A UPC kárára nőtt a TelekomAz NHH második alkalommal készítette el televíziós gyorsjelentését, mely szerint egy hónap alatt több mint húszezren álltak át digitális televíziózásra. A piacvezető tévészolgáltató továbbra is a UPC, amely azonban vesztett részesedéséből a harmadik helyen álló Telekom javára. A Digi részesedése nem változott.
.
2009. augusztus 12. 13:16:58Vállalatok
Lohol a UPC nyakában a Digi
Lohol a UPC nyakában a DigiAz utóbbi hónapokban egyre nagyobb részarányt értek el a televíziós előfizetéseken belül a digitális szolgáltatások – hangzott el a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) szerdai sajtótájékoztatóján. A szakemberek szerint ez a tendencia folytatódhat a jövőben is. Az NHH első alkalommal készítette el televíziós gyorsjelentését, melyet szerdán sajtótájékoztatón mutattak be. A piacvezető tévészolgáltató továbbra is a UPC, de a Digi egyre jobban megközelíti.
hirdetés
hirdetés
.