Dosszié

Címkék / Dosszié Címkék / Online reklám

2017. március 10. 13:19:59Vállalatok
Nem a Googletől és a Facebooktól: az Amazontól retteg az online reklámipar
A netes kereskedőcég sokkal többet tud rólunk, mint hinnénk.
.
2016. március 23. 11:28:59Vállalatok
Erre klikkelnek a netezők
A Gemius 14 közép- és kelet-európai ország adatait teszi elérhetővé, így kiderül, hogy milyen hirdetésekre klikkelnek a leggyakrabban a felhasználók.
.
2016. március 2. 12:19:59Vállalatok
Az állami pénzek újraosztása a reklámpiacon is tükröződött
Az állami pénzek újraosztása a reklámpiacon is tükröződöttA Simicska Lajossal való szakítás a reklámpiacon is új viszonyokat teremtett tavaly, így 2014-hez képest visszaesett az állami költések súlya.
.
2015. november 18. 06:40:59Makró | Vállalatok | Befektetés | Személyes pénzügyek
Ismét kétszámjegyű növekedést ért el az online reklámpiac
A harmadik negyedévben kétszámjegyű növekedést produkált a hazai digitális reklámpiac - közölte tagjainak bevallása alapján az MTI-vel az ágazatot összefogó IAB Hungary.
.
2015. szeptember 28. 09:37:59Vállalatok
A mobilokon is egyre nagyobb hirdetésekkel találkozhatunk
Frissíti a magyar mobilhirdetési ajánlását az IAB Hungary, így nagyobb méretű bannerek jelenhetnek meg.
.
2015. augusztus 12. 15:31:59Vállalatok
Tovább növekszik a mobilhirdetések piaca, de még mindig nagyon kicsi
A második negyedévben a magyar gazdaság növekedése ellenére - a mobilhirdetések 80 százalékos növekedése mellett -, 2,1 százalékkal csökkent a hazai digitális reklámpiaci bevételi index, a NORI – tette közzé az IAB Médiaszekciója az IAB Hungary tagok bevallásai alapján.
.
2015. május 15. 14:07:59Vállalatok
Lassabban nőtt a digitális reklámpiac
Lassult az első negyedévben a digitális hirdetési piac növekedése - áll az iparág legfontosabb szereplőit összefogó Interactive Advertising Bureau (IAB) pénteki közleményében.
.
2015. március 31. 08:46:59Vállalatok
Idén már az online lehet a legnagyobb hazai hirdetési piac
Idén már az online lehet a legnagyobb szelete a hazai hirdetési piacnak, megelőzve a televíziós reklámbevételeket, ha nem változik alapvetően az utóbbi évek trendje – mondta az MTI-nek adott nyilatkozatában Novák Péter, az Interactive Advertising Bureau (IAB) nevű nemzetközi szakmai szervezet hazai tagszervezetének vezetője.
.
2014. november 25. 20:01:59Vállalatok
Google: fizess, ha túl sok a reklám
Google: fizess, ha túl sok a reklámA fizetős internetes szolgáltatások bevezetésével eddig sok nagy kiadó próbálkozott, ám az előfizetéses rendszer csak néhány esetben hozta a várt eredményeket. A Google most hasonlót ajánl, ennek lényege, hogy egy kisebb összegű havidíjért jóval kevesebb reklámmal bombázzák a felhasználót.
.
2014. október 16. 09:52:59Vállalatok
Összefogott a magyar online piac három legnagyobb szereplője
Prémium kiadói platform létrehozásán dolgozik a CEMP, a Central Médiacsoport és az Origo. Hungarian OmniPublisher Programmatic Exchange (HOPPex) elindításának tervét szerdán jelentették be.
.
2014. augusztus 26. 16:46:58Vállalatok
Tovább dübörög az online hirdetési piac
Ismét kétszámjegyű növekedés volt a webes hirdetési piacon, az első félévben 15 százalékos növekedést mért az IAB Hungary.
.
2014. augusztus 25. 11:13:59Vállalatok
Fizetne évente 8 ezer forintot a reklámmentes internetért?
Fizetne évente 8 ezer forintot a reklámmentes internetért?A legtöbb ember gyűlöli a reklámokat. Megszakítja a filmeket, megzavarja a zenehallgatást, megtöri a szövegeket, vagy kattintásra kényszerít. Pedig reklámok nélkül nincs ingyenes tartalomfogyasztás sem.
.
2014. augusztus 18. 13:10:59Vállalatok
Mobil applikációból kevésbé kattintunk reklámokra
Mobil applikációból kevésbé kattintunk reklámokraA mobileszközök terjedésével egyre többet találkozhatunk kifejezetten rájuk optimalizált hirdetésekkel, azonban nem mindegy, hogy telefonon vagy tableten, illetve böngészőben vagy egy alkalmazásban kerül elénk egy reklám.
.
2014. május 30. 18:40:59Vállalatok
Elárasztanak a digitális reklámok
Elárasztanak a digitális reklámokNem igazán látszik az online reklámköltéseken, hogy még csak éppen kifelé mászunk a válságból. Különösen a mobil hirdetésekre ugrottak rá a cégek 2013-ban.
.
2014. május 20. 13:31:59Vállalatok
A Facebook like még nem jelent bevételt
Az amerikai kiskereskedők többsége használ valamilyen közösségi csatornát az értékesítés növelésére, azonban a tapasztalat azt mutatja, hogy ezeket az erőfeszítéseket nem kíséri bevétel-növekedés.
.