Dosszié

Címkék / Dosszié Címkék / Reklámmustra

Előző oldal12Következõ oldal
2013. június 25. 18:31:59Vállalatok
Hétfőn néztük a legtöbb reklámot tavaly
Hétfőn néztük a legtöbb reklámot tavalyA magyar jelleget hangsúlyozó tévé- és rádióreklámok részaránya 3,8 százalékra nőtt a megelőző negyedévhez képest – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb tanulmányából, amely a 2012 harmadik negyedévében újonnan közzétett reklámszpotokat vizsgálta.
.
2012. november 2. 20:16:59Vállalatok
Véres macska, megölt beteg és a többiek (Reklámmustra)
Véres macska, megölt beteg és a többiek  (Reklámmustra)Az mfor.hu régi-új sorozata, a Reklámmustra keretében tekint át friss és klasszikus kampányokat. Ezúttal a vicces reklámok egyik közismert darabjával, az Ameriquest "Don’t Judge Too Quickly" szériájával foglalkozunk. Paradox módon a vállalat későbbi csődjéhez a 2005-ös Super Bowl legemlékezetesebb szpotjai is hozzájárultak.
.
2009. október 8. 15:59:57Vállalatok
Lassult a reklámkiadások csökkenése
A második negyedévben kissé lassult a reklámkiadások csökkenése, elsősorban annak köszönhetően, hogy az ázsiai-csendes-óceáni térségben 6,5 százalékkal nőtt a hirdetési piac - tette közzé a Nielsen piackutató intézet.
.
2009. február 23. 11:49:47Vállalatok
Emesétől a Pepsi Mikulásig: megválasztották 2008 legjobb reklámjait
Emesétől a Pepsi Mikulásig: megválasztották 2008 legjobb reklámjaitTv-szpot kategóriában a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) TCR kampánya, az online hirdetések között a Budapest Bank Emese-kisfilmje, gerilla kategóriában pedig a Pepsi vírusfilmje végzett az első helyen az mfor.hu Reklámmustra 2008 szavazásán. Ami a citromdíjakat illeti, a legtisztességtelenebbnek a Provident-reklámot tartották olvasóink, de nem kímélték a CBA Margó-szpotját és a Farmtojás hirdetését sem.
.
2009. február 9. 08:34:00Vállalatok
Réz András: a reklámvilágban az etikátlanság az alapérték
Réz András: a reklámvilágban az etikátlanság az alapértékRéz András benne is van a reklámszakmában, meg nincs is. Van reklámügynöksége, jó néhány általa kitalált kreatívval találkoztunk már a médiában, mégis szeretne távolságot tartani a szakmától, tekintve, hogy nem szívesen nézi mind a képernyőn megjelenő, mind a megrendelések elosztását körüllengő etikátlanságot. A közismert esztéta, kommunikációs szakember és médiaszemélyiség az mfor.hu-nak adott interjúban azt is elmondta: bízik benne, hogy a krízis "helyre teszi" a piacot.
.
2009. február 4. 05:39:00Vállalatok
Melyik reklámot szerettük vagy utáltuk a legjobban?
Melyik reklámot szerettük vagy utáltuk a legjobban? Immár harmadik alkalommal szervezi meg a Menedzsment Fórum a Reklámmustra versenyt. A verseny egyfajta összefoglalása az előző évnek - reklámok szempontjából. Sok tekintetben hasonlít egyéb reklámversenyekhez, sok tekintetben egyedülálló. Itt például mindenki feljelentheti a számára nem tetsző munkákat is.
.
2008. december 22. 13:24:55Vállalatok
Egymást jutalmazzák - mit ér egy díj a hazai reklámszakmában?
Egymást jutalmazzák - mit ér egy díj a hazai reklámszakmában?A reklámversenyeken elnyert díjak legtöbbször az ügynökségek tárgyalóiban landolnak, ügyelve arra, hogy az ügyfél szeme előtt legyenek tárgyalás vagy várakozás közben. Sokan emailjeiket is ezek felsorolásával zárják, mások névjegykártyájukon, bélyegzőjükön is megjelenítik az elismeréseket. Presztízskérdés, kinek hány díja van, hiszen ezek jól jöhetnek az ügyfelekért vívott harcban. Ugyanakkor utóbbiak sokszor olyan munkákat fogadnak el, melyek nem is állják meg a helyüket egy rangosabb versenyen. Ördögi kör. Mfor.hu háttér.
.
2008. április 30. 08:34:54Vállalatok
Miért repdes Szőke kapitány újabban egy csirkecomb körül?
Miért repdes Szőke kapitány újabban egy csirkecomb körül?Szőke kapitány már dzsinn formájában ecseteli a magyar baromfi termékek előnyeit, a UPC pedig három új szereplővel játszik Szőke kapitányosat. Bizonyos források szerint konfliktus támadt a humorista és a cég között, és ennek eredményét látjuk a képernyőn. A készítő Laboratory Ideas reklámügynökség kreatív igazgatója azonban cáfolja ezt az információt. "A kampányt, ahogy kell, a csúcson hagytuk abba." Mfor.hu háttér.
.
2008. január 23. 12:14:51Vállalatok
Melyik reklámot szerettük legjobban 2007-ben?
Melyik reklámot szerettük legjobban 2007-ben?Az mfor.hu által indított reklámmustrán több mint 15000 szavazat érkezett olvasóinktól a 2007-es reklámokra. Az Önök, és a zsűri szavazatai alapján születtek meg az eredmények.
.
2007. október 20. 13:24:50Vállalatok
A Balatoni nyár vírusfilm kapta a reklám Oscart
Az Effie reklámhatékonysági verseny fődíját, a platina díjat idén az Insomnia Reklámügynökség nyerte el a Balatoni nyár című kampányával, amelyet a Magyar Turizmus Zrt. megbízásából készített - közölte a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ).
.
2007. október 19. 12:29:56Vállalatok
Túllépnének a hűtőmágnesen a marketingesek
Túllépnének a hűtőmágnesen a marketingesekBorotválkozni egy parkolóban, képeket felismerni egy próbafülkében, habpartizni a szabad ég alatt - ilyen és ehhez hasonló ötletekkel próbálnak újítani a marketingesek, akiket idén is díjaztak az Arany lolliPOP versenyen.
.
2007. október 4. 16:39:12Vállalatok
Kihirdették az Arany lolliPOP marketingverseny idei győzteseit
Harmadik alkalommal osztották ki idén az Arany lolliPOP marketingverseny díjait. A pályázók összesen hat - tartós display, akciós display, integrált BTL-aktivitás, installáció, hosztesz promóció és ajándéktárgy - kategóriában indulhattak.
.
2007. június 25. 12:36:00Vállalatok
Tarolt a Dove reklám Cannes-ban
Az "evolúció" volt a 2007 cannes-i reklámfesztivál jelszava, ahol 11 ezren gyűltek össze a reklámiparból Franciaország déli részén, hogy tiszteletüket tegyék a kreativitás ünnepén.
.
2007. április 25. 12:11:00Vállalatok
Idén is díjazzák a legszuperebb márkákat
2007-ben Magyarországon is újra jelentkezik a nemzetközileg jól ismert márkaminősítő program, a Superbrands. Az idei évben harmadszorra rendezik meg Magyarországon a márkaminősítő programot, amely eredetileg Nagy-Britanniából indult, azonban mára a világ 55 országában működik.
.
2007. február 19. 08:41:00Vállalatok
Színorgiás reklám lett 2006 legjobb szpotja
Színorgiás reklám lett 2006 legjobb szpotjaA Sony Bravia festékrobbantós szpotjának ítélték oda 2006 legjobb reklámja címet a Menedzsment Fórum olvasói. Az előző év nagy befutója, a UPC jócskán lemaradva, csupán a hetedik helyen végzett a Radiátor együttessel. Ha kíváncsi, hogyan szerepeltek szavazásunkon az elmúlt év legizgalmasabb reklámjai, olvassa el Reklámmustra összeállításunkat!
Előző oldal12Következõ oldal
hirdetés
hirdetés
.