Menedzser

Címkék / Menedzser Címkék / Sas István

2009. február 23. 11:49:47Vállalatok
Emesétől a Pepsi Mikulásig: megválasztották 2008 legjobb reklámjait
Emesétől a Pepsi Mikulásig: megválasztották 2008 legjobb reklámjaitTv-szpot kategóriában a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) TCR kampánya, az online hirdetések között a Budapest Bank Emese-kisfilmje, gerilla kategóriában pedig a Pepsi vírusfilmje végzett az első helyen az mfor.hu Reklámmustra 2008 szavazásán. Ami a citromdíjakat illeti, a legtisztességtelenebbnek a Provident-reklámot tartották olvasóink, de nem kímélték a CBA Margó-szpotját és a Farmtojás hirdetését sem.
.
2009. január 25. 14:47:03
Sas István
Sas István
.
2008. december 22. 13:24:55Vállalatok
Egymást jutalmazzák - mit ér egy díj a hazai reklámszakmában?
Egymást jutalmazzák - mit ér egy díj a hazai reklámszakmában?A reklámversenyeken elnyert díjak legtöbbször az ügynökségek tárgyalóiban landolnak, ügyelve arra, hogy az ügyfél szeme előtt legyenek tárgyalás vagy várakozás közben. Sokan emailjeiket is ezek felsorolásával zárják, mások névjegykártyájukon, bélyegzőjükön is megjelenítik az elismeréseket. Presztízskérdés, kinek hány díja van, hiszen ezek jól jöhetnek az ügyfelekért vívott harcban. Ugyanakkor utóbbiak sokszor olyan munkákat fogadnak el, melyek nem is állják meg a helyüket egy rangosabb versenyen. Ördögi kör. Mfor.hu háttér.
.
2008. december 18. 15:54:55Vállalatok
Szex és botrány nélkül is tarolt a Pepsi vírusfilmje
Szex és botrány nélkül is tarolt a Pepsi vírusfilmjeA gerillamarketing óriási találmány – véli Sas István reklámpszichológus. Olcsón nagy hatékonyságot lehet elérni vele, az egyetlen nehézsége, hogy kirobbanó ötletet kell kitalálni, hogy szárnyaljon a dolog. A gond az, amikor ötlet híján az ügynökségek csak a botrányra alapozzák kampányukat. A sorból idén év végén a Pepsi vírusfilmje tűnt ki. Mfor.hu háttér.
.
2008. március 10. 08:39:04Vállalatok
Egyre több filmbe lopódznak be burkolt reklámok
Egyre több filmbe lopódznak be burkolt reklámokA magyarországi közönségfilmek már most tele vannak rejtett reklámokkal, a televíziók digitális átállása után pedig még inkább a termékelhelyezésre helyeződhet a hangsúly. Ma még nagy a káosz hazánkban e hirdetési forma körül, de egy uniós irányelv nyomán, az új médiatörvény keretében már készül a szabályozása. Mfor.hu háttér.
.
2008. február 25. 08:34:49Vállalatok
Lejárt a gagyi reklámok kora
Lejárt a gagyi reklámok koraMég mindig nem elég ötletes a hazai reklámok többsége, ezért egyelőre labdába sem rúghatunk a nemzetközi kreatív versenyeken. Az online forradalom és ennek révén a reklámpiac átalakulása azonban Magyarországon is pozitív változásokat hozhat, állítják iparági szakemberek.
.
2008. január 23. 12:14:51Vállalatok
Melyik reklámot szerettük legjobban 2007-ben?
Melyik reklámot szerettük legjobban 2007-ben?Az mfor.hu által indított reklámmustrán több mint 15000 szavazat érkezett olvasóinktól a 2007-es reklámokra. Az Önök, és a zsűri szavazatai alapján születtek meg az eredmények.
.
2007. január 22. 10:27:13
Sas István
Sas István
.
2006. november 27. 10:01:00Vállalatok
A Telefonemberre haraptak a reklámzabálók
Vasárnap hajnalig tartott a teltházas vetítés a hatodik Reklámzabálók Éjszakáján. A vártnál nagyobb volt az érdeklődés a maratoni reklámfilmhabzsolás délutáni matinéján is a Budapest Kongresszusi Központban, az esti dzsemborin pedig a padlón sem maradt hely.
hirdetés
hirdetés
.