Menedzser

Címkék / Menedzser Címkék / Végvári Imre

2009. január 30. 16:39:55Vállalatok
Szétszedték Obamát a bloggerek
Szétszedték Obamát a bloggerekAz Obama által meghirdetett "change", azaz változás program elsőként a kampányeszközök módosulásában jelent meg. Ez olyan szintre nőtte ki magát, hogy sokan állítják: Obama a modern internethasználatnak is köszönheti győzelmét. Az internetes figyelem nem csupán a kampány alatt övezte az elnök tevékenységét, a beiktatást is annyi blogger közvetítette, mint azelőtt soha. A magyar bloggertársadalom egy részét is lázba hozta a téma, és vélhetően ezek után a magyar választásoknál is az eddigieknél erőteljesebb lesz a webkettes közösség szerepe.
.
2008. december 5. 12:09:55Vállalatok
Tévével és kólával vigasztaljuk magunkat a válság alatt
Tévével és kólával vigasztaljuk magunkat a válság alattMekkora a válság valódi gazdasági tartalma, és mekkora a média által generált pánikhangulat? Ezzel a provokatív kérdéssel nyitotta meg Nagy Bálint, a Vodafone kommunikációs igazgatója a Menedzsment Fórum II. marketingkonferenciáját csütörtökön, amely a pénzügyi válság marketingre gyakorolt hatását járta körbe. Az elmélet után konkrét válaszokat kaphattunk ügyfél- és ügynökségoldalról: még az optimisták is bizonytalanok, a büdzséelosztást mindenki kétszer meggondolja, és előtérbe kerülnek az innovatív, jól mérhető reklámok.
.
2008. november 11. 08:34:55Vállalatok
A PR-osoknak és az online médiának kedvezhet a válság
A PR-osoknak és az online médiának kedvezhet a válságA gazdasági válság átrendezheti a kommunikációs szakmát. Teljesen leállni a kommunikációval nem lehet, de muszáj arra kevesebbet költeni. Emiatt előtérbe kerülnek a PR-módszerek, és az online piac is nagyobbat szakíthat a reklámtortából, nyomonkövethetőségének köszönhetően. Az online brandépítés elsősorban internet-penetráció kérdése, így ez Magyarországon még kevésbé jellemző. Ennek ellenére elképzelhető, hogy a lakóparkok óriásplakátok helyett jövőre már imázsukat is neten építik. Mfor.hu háttér.
.
2008. június 5. 08:14:00Vállalatok
Forradalom vagy sem, ideje másképp hirdetni
Forradalom vagy sem, ideje másképp hirdetniAkár kommunikációs forradalomnak hívjuk, akár nem, a médiafogyasztás és ezáltal a marketing területén bekövetkezett - és folyamatban lévő - változásokat a marketingeseknek tudomásul kell venniük, és be kell látniuk, hogy a hagyományos marketing kora lejárt. Az előadók az elméleten túllépve igyekeztek az mfor.hu által szervezett szerdai Fókuszban a fogyasztó című konferencián gyakorlati tanácsokat adni. Mfor.hu beszámoló.
.
2008. április 7. 16:29:59Vállalatok
Nehezebb, de hatásosabb a szájmarketing
Nehezebb, de hatásosabb a szájmarketingSzájreklám, szájmarketing, márkaevangelizmus, vírusmarketing, angolul: word of mouth, advocacy - ezek a leghasználatosabb elnevezései a marketing-evolúció legújabb állomásának. A szomszédasszonyok, barátnők régen sem haboztak megosztani egymással, ha egy olcsó, vagy jó – vagy mindkét tulajdonsággal rendelkező - termékre találtak, az újdonság ezen hírvivők tudatos becserkészése, és használata.
.
2008. január 24. 12:54:12Vállalatok
Végvári Imre: Folyamatosan tanulom a vezetői szerepet
Végvári Imre: Folyamatosan tanulom a vezetői szerepet"A legjobb főnök - 2007" verseny egyik jelöltje Végvári Imre, az Arcus Interactive Group ügyvezető Igazgatója. Ismerjék meg jobban az Mfor villáminterjú-sorozatán keresztül, majd szavazzanak! Döntsék el Önök, ki volt 2007 legjobb főnöke!
.
2007. október 10. 09:23:00
Végvári Imre
Végvári Imre
.