Menedzser

Címkék / Menedzser Címkék / Kovács Krisztián

2012. augusztus 8. 10:46:59Makró
Kovács Krisztiánt nevezte ki az MTVA a Sales House igazgató-helyettesévé
Kovács Krisztián lett az MTVA Sales House igazgató-helyettese; a TV3-at és a TV2-t is megjárt szakemberre a megújulás folyamatában kiemelten számít a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA).
.
2011. március 8. 16:31:54Vállalatok
Újabb vezetőcsere a TV2-nél
Újabb vezetőcsere a TV2-nél11 év után távozik a csatorna kereskedelmi igazgatója, Kovács Krisztián. Az új vezető, Steve Varcoe 9 éven át az RTL Klub kereskedelmi igazgatója, majd az R-time ügyvezető igazgatója volt.
.
2009. április 20. 12:49:58Vállalatok
Fásult a munkájától a hazai reklámosok többsége
Fásult a munkájától a hazai reklámosok többségeNincs több szingli a reklámosok között, mint bárhol másutt, ötből hárman nagyon vagy mérsékelten fásultnak érzik magukat, amúgy pedig a szakma korlátairól a Médiatörvény és az ügyfelek tehetnek. A Kreatív Csoport által életre hívott Nagy Kreatív Napon emellett a televíziók és az online tartalomszolgáltatók harcának lehetséges kimenetelét is találgatták a szakértők.
.
2009. április 10. 14:34:55Vállalatok
Csak a kóklerek jósolnak válság idején
Csak a kóklerek jósolnak válság idejénÚjraosztódik-e a médiapiac a válság következtében - vetődött fel a kérdés a Napi Gazdaság napokban tartott szakmai konferenciáján. Konkrét válaszok nincsenek arra vonatkozóan, merre tereli a krízis a médiapiacot, de az biztos, hogy minden médium képviselője a saját hirdetési felületeit találja a legválságbiztosabbnak. Sokan mindenesetre megmosolyogják azokat, akik a válság idején komoly jóslásokba bocsátkoznak.
.
2009. február 4. 17:44:58Vállalatok
Reklámból is nagy dobás a Valami Amerika 2
Reklámból is nagy dobás a Valami Amerika 2A reklámkerülés, a sablonosodás és a gazdasági válság mind új és új megoldásra kényszeríti a reklámkészítőket. A televíziók keze meg van kötve a termékelhelyezés terén a Médiatörvény által, de a mozifilmeknél szinte csak a kreativitás szabhat határt. Ennek ellenére nem sok kreatív megoldást látni a filmekben, üdítő kivétel a Valami Amerika 2 vége, ami sokaknak tetszik, sokaknak nem, de legalább látszik, hogy valaki megpróbált túllépni a "mutassuk a kamerába a márkajelzést, és kész" megoldásokon. Mfor.hu háttér.
.
2008. december 5. 12:09:55Vállalatok
Tévével és kólával vigasztaljuk magunkat a válság alatt
Tévével és kólával vigasztaljuk magunkat a válság alattMekkora a válság valódi gazdasági tartalma, és mekkora a média által generált pánikhangulat? Ezzel a provokatív kérdéssel nyitotta meg Nagy Bálint, a Vodafone kommunikációs igazgatója a Menedzsment Fórum II. marketingkonferenciáját csütörtökön, amely a pénzügyi válság marketingre gyakorolt hatását járta körbe. Az elmélet után konkrét válaszokat kaphattunk ügyfél- és ügynökségoldalról: még az optimisták is bizonytalanok, a büdzséelosztást mindenki kétszer meggondolja, és előtérbe kerülnek az innovatív, jól mérhető reklámok.
.
2008. június 5. 08:14:00Vállalatok
Forradalom vagy sem, ideje másképp hirdetni
Forradalom vagy sem, ideje másképp hirdetniAkár kommunikációs forradalomnak hívjuk, akár nem, a médiafogyasztás és ezáltal a marketing területén bekövetkezett - és folyamatban lévő - változásokat a marketingeseknek tudomásul kell venniük, és be kell látniuk, hogy a hagyományos marketing kora lejárt. Az előadók az elméleten túllépve igyekeztek az mfor.hu által szervezett szerdai Fókuszban a fogyasztó című konferencián gyakorlati tanácsokat adni. Mfor.hu beszámoló.
.
2008. május 1. 19:15:59
Kovács Krisztián
.