Menedzser

Címkék / Menedzser Címkék / Halász Katalin

2008. december 5. 12:09:55Vállalatok
Tévével és kólával vigasztaljuk magunkat a válság alatt
Tévével és kólával vigasztaljuk magunkat a válság alattMekkora a válság valódi gazdasági tartalma, és mekkora a média által generált pánikhangulat? Ezzel a provokatív kérdéssel nyitotta meg Nagy Bálint, a Vodafone kommunikációs igazgatója a Menedzsment Fórum II. marketingkonferenciáját csütörtökön, amely a pénzügyi válság marketingre gyakorolt hatását járta körbe. Az elmélet után konkrét válaszokat kaphattunk ügyfél- és ügynökségoldalról: még az optimisták is bizonytalanok, a büdzséelosztást mindenki kétszer meggondolja, és előtérbe kerülnek az innovatív, jól mérhető reklámok.
.
2008. december 3. 08:44:55Vállalatok
Beépített emberekkel fűzi a fiatalokat a Coca-Cola
Beépített emberekkel fűzi a fiatalokat a Coca-ColaHalász Katalin, a Coca-Cola marketingvezetője, a tavalyi Legjobb Főnök verseny egyik jelöltje elvárja, hogy munkatársai együtt bulizzanak célcsoportjukkal, és kívülről fújják a tinikedvencek névsorát. Ha teheti, ő maga is snowboardozó társait faggatja a legújabb trendekről, hogy megismerje a kamaszokat. A Pepsi provokáló kampányán pedig csak mosolyog, derül ki az mfor.hu-nak adott interjúból.
.
2008. június 12. 16:09:00Vállalatok
A világmegváltó Coca-Cola és az öregen is trendi Pöttyös
A világmegváltó Coca-Cola és az öregen is trendi PöttyösEgy ikonikus márka befolyásolja mindennapi életünket, ugyanakkor nem tart tükröt a társadalom elé: nem mondja meg, ki vagy, de megmondhatja, ki lehetsz. Nem szeretheti mindenki, de nem is ez a dolga: sokkal fontosabb, hogy elgondolkoztasson, véli Halász Kata, a Coca-Cola Magyarország Kft. marketingigazgatója. De nem kell ehhez nagy nemzetközi márkának lenni, egy magyar termék is lehet cool, mint ahogy azt a magyar Pöttyös kampány sikere is mutatja.
.
2008. január 18. 13:29:48Vállalatok
Halász Katalin: Annyit kérek, amennyit én is teljesítek
Halász Katalin: Annyit kérek, amennyit én is teljesítek"A legjobb főnök - 2007" verseny egyik jelöltje Halász Katalin, a Coca-Cola Magyarország Kft. marketing igazgatója. Ismerjék meg jobban az Mfor villáminterjú-sorozatán keresztül, majd szavazzanak! Döntsék el Önök, ki volt 2007 legjobb főnöke!
.
2007. december 31. 14:18:25
Halász Katalin
.
2006. augusztus 9. 08:11:00Vállalatok
Sziget-ajánló: kólázzon együtt Franz Ferdinanddal!
Formabontó sorozatot indít útjára az egy hét együttlét alatt a Menedzsment Fórum. A szerdán kezdődő Sziget Fesztivál szponzorait arra kértük, hogy ajánljanak egy-egy eseményt a kulturális palettáról. Az első napi programok közül Halász Katalin, a Coca-Cola marketing menedzsere választott a kultúrára szomjazóknak.
hirdetés
hirdetés
.