1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az extraprofittal kapcsolatos érvelés „a legalapvetőbb közgazdasági elemzésekkel is szembemegy” a cég szerint.

Mivel a légiközlekedési ágazat jelentős veszteségeket szenvedett a pandémia miatt, és bevétele nem valószínű, hogy hamarosan eléri a Covid előtti szintet, nem érdemes extraprofitról beszélni a Wizz  Air elnöke, Robert Carey szerint, jelentette a hvg.hu.

„Az utasonként számított adó bevezetése magasabb viteldíjakat jelentene egy olyan szektorban, amely két éve veszteséges, ennek a vitatása a legalapvetőbb közgazdasági elemzésekkel is szembemegy”- tette hozzá Carey arra reagálva, hogy a kormány bejelentette, az „extraprofit különadó” a légitársaságok esetében a Budapestről induló járatoknál utasonként 10-15 eurós díjat jelentene a földi kiszolgálást biztosító cégre nézve, amelyik ezt továbbháríthatná a légitársaságokra, akik pedig szintén továbbhárítanák ezt - mint a fenti nyilatkozatból kiderül - az utasok pénztárcájára.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!