2p

A finn telekommunikációs cég újratervezte feliratát.

Megváltoztatja csaknem 60 éve használt logóját a finn Nokia, ezzel jelezve a telekommunikációs berendezéseket gyártó cég agresszív növekedési szándékát – ismertette vasárnap Pekka Lundmark vezérigazgató. A vállalat új jelképe öt különböző alakzatból áll, amelyekből a Nokia szó olvasható ki a korábban használt kék logó helyett.

A Reuters hírügynökségnek adott interjújában Lundmark elmondta, hogy a márkát eddig okostelefonokkal hozták összefüggésbe, de ma már a Nokia vállalati technológiával foglalkozó cég. A vezérigazgató az évente megrendezett, hétfőn Barcelonában kezdődő Mobiltelefon Világkongresszus (MWC) előtt beszélt erről.

Lundmark 2020-ban vette át a gazdasági nehézségekkel küszködő finn vállalat irányítását, majd háromlépcsős stratégiát vázolt fel a cég ügyeinek rendezésére. A Nokia továbbra is szem előtt tarja szolgáltatási üzletága növelését, fő súlypontja a jövőben távközlési berendezések értékesítése lesz más vállalkozásoknak.

Nagyobb informatikai cégek gyakran társulási megállapodásokat kötnek olyan – telekommunikációs berendezéseket gyártó – cégekkel, mint a Nokia magán 5G hálózatok, illetve automatizált üzemek felszereléseinek biztosítására, főleg a feldolgozóipari ágazatban tevékeny ügyfeleiknek.

(MTI)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!