Mészáros Zsolt először 2007. januárjától kapta meg a marketingigazgatói pozíciót a Borsodi Sörgyárban. A szakember korábban széles körű tapasztalatot szerzett az FMCG termékek kommunikációjának területén, hiszen 13 évet töltött vezető marketing pozíciókban az Unilevernél. Karrierje a Borsodi Sörgyár Zrt. szervezetében az értékesítés területén folytatódott, 2008. április 1-jétől látta el a HoReCa és a Small Food csatornák irányítói feladatait. Zsolt - mintegy 2 éves, közvetlen értékesítési tapasztalattal a birtokában - ismét a marketing terület vezetője lett.
Menedzsment FórumÚjra Mészáros Zsolt a Borsodi Sörgyár marketing igazgatója
Mészáros Zsolt, aki marketing igazgatóként kezdte pályafutását a Borsodi Sörgyárban, majd az értékesítésben a Horeca és a Small Food területet irányította, most újra a marketing feladatok vezetője lett, miután Szirbek András távozott ebből a pozícióból.