A Siemens az elmúlt gazdasági évben tovább javította pozícióját, amellett, hogy a piacon rendkívül éles verseny alakult ki.
A Siemens Magyarországon az új értékesítéseket tekintve 1997-ben megközelítően 4 százalék, tavaly 35 százalék, míg az idén már 40 százalék feletti piaci részesedéssel rendelkezett, s így 2002-ben piacvezető mobiltelefon márkává vált.
A közlemény utal arra, hogy a Hírközlési Felügyelet (HIF) legfrissebb adatai szerint Magyarországon közel 6,2 millió aktív mobiltelefon előfizető van, s 2002-ben a januártól augusztusig terjedő időszakban havonta átlagosan közel 138 ezer új mobiltelefon előfizetést regisztráltak. A Siemens Mobile ugyanezen időszak alatt átlagosan havi 105 ezer darab mobiltelefont értékesített.
Egy év alatt 1,27 millió készüléket értékesített Magyarországon a Siemens Mobile
A Siemens Mobile 1,27 millió mobilkészüléket adott el Magyarországon a 2001. október 1-től 2002. a szeptember 30-ig tartó üzleti évben.