1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Csoportos e-mail küldés esetén, legyen az rendszeresen kiküldött vállalati hírlevél vagy kampányszerűen postázott ajánlati felhívást tartalmazó direct e-mail, az elért hatást számos módon mérhetjük. A fogadó elkötelezettségének foka alapján például három metrika is számításba jöhet: az oper rate, a CTR és a konverziós arány.

Összegzés

E-mail marketinget folytatva számos lehetőség áll rendelkezésünkre, hogy kampányaink hatékonyságát megbecsüljük. A legfontosabb ennek során, hogy tisztában legyünk azzal mit mérünk, miért, s tudjuk összehasonlítani az egyes metrikákat versenytársaink és saját korábbi eredményeinkkel egyaránt.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!