Az új vezető elsődleges célja a tavaly indult kábelcsatorna piaci pozicionálása, imázsának kialakítása és erősítése mind a tévénézők, mind a hirdetői piac körében. Nagy Zoltán Péter kihívásnak tekinti, hogy hozzájárulhat a nagy kereskedelmi televíziók által uralt, erős versenyhelyzetben lévő médiapiacon egy pénzügyileg rentábilis elektronikus médium működtetéséhez. Tervei szerint a csatorna, a Sanoma Budapest Zrt. portfóliójába tartozó rendkívül sikeres termékekkel való szoros együttműködés következtében a célcsoport körében már rövid távon közkedvelt médiummá válik, és alkalmas lesz a hirdetői piac igényeinek hatékony kiszolgálására.
Nagy Zoltán Péter 2003 januárjában a Figyelő Fórum tartalomért felelős igazgatójaként helyezkedett el a Sanoma Budapestnél. Mostani kinevezését megelőzően a Figyelő Konferenciák tanácsadója, majd az Üzlet és Siker projektvezetője volt. 2006. június 1-jétől a Sanoma Budapest többségi tulajdonában lévő Digital Media Közép-Európai Kommunikációs Zrt.-ben folytatja pályafutását a 4!-es csatorna, a storytv kereskedelmi-, marketing- és PR-vezetőjeként.
Nagy Zoltán Péter tanulmányait az Eötvös Lóránd Tudományegyetem szociológia és szociálpolitika szakán, valamint az Universität München, Közgazdasági Karán végezte. A szakember angolul, németül és franciául beszél.