2p

A CIG Pannónia Biztosító mától az elsők között vezeti be a teljeskörű digitális biztosítási szerződéskötést.

A Covid-19 járvány nehéz helyzetbe hozta a hazai biztosítási piacot, a biztosítókat, az értékesítőket és az ügyfeleket egyaránt, hiszen a szerződéskötések jelentős része még mindig személyesen történik.

Fotó: depositphotos.com
Fotó: depositphotos.com

A kialakult helyzetre válaszul a CIG Pannónia szerdától kezdve – az elsők között a hazai biztosítók közül – beindította a videochat-en keresztüli értékesítést – olvasható a cég sajtóközleményében.

A szolgáltatás legfontosabb újítása, hogy a Ptk. és a távértékesítésre vonatkozó jogszabályok alapján az ügyfelek a hagyományos aláírás helyett videochat felvételen tesznek szerződéses nyilatkozatokat, így azok jogilag egyenértékűek a papíron aláírt szerződésekkel.

Ennek köszönhetően lehetővé válik a teljesen papírmentes ügyintézés. Mivel nincs személyes találkozó az ügyfelek és az értékesítők között, így a szerződéskötés egészségügyileg is teljesen biztonságos.A biztosító által kiépített videochat szolgáltatás használható Android és iOS mobileszközökön, valamint asztali gépeken és laptopokon Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge és Safari böngészőkben.

A cég a koronavírus-járvány miatt már korábban korlátozta személyes ügyfélszolgálatának nyitvatartását.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!