2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Bezár a bazár! a tavaszi évadban a TV2 legsikeresebb produkciója volt, ráadásul az idény végén kezdett ismétlések is viszonylag jól futottak. Éppen ezért a csatorna a korábbi tervekkel ellentétben műsoron tartja a vetélkedőt.

Június 24-től továbbra is a Majka és Tilla vezetésével készült game show-t láthatják a nézők a TV2 képernyőjén hétköznap esténként, közölte a csatorna. A döntést azzal indokolták, hogy sikere töretlen, így a nézői igényekhez igazodva műsoron tartják.

A TV2 közleménye szerint a Bezár a Bazár! című műsor május után júniusban is a nézők kedvence lett. A game show eddigi júniusi adásaival a teljes lakosság körében mind a 13-szor nyerni tudott az idősávjában az RTL Klubbal szemben (SHR% szerint, live adatok alapján), június 14-én a két rivális csatorna közti különbség ebben az idősávban elérte a 8,9 százalékpontot – a TV2 javára. Arról az mfor.hu rendszeres tévés nézettségi összefoglalóiban korábban beszámoltunk, hogy jó döntés volt a csatorna részéről, hogy az évad vége felé beszúrták néhány korábbi adás ismétlését. Ennek köszönhetően ugyanis meg tudták nyújtani a műsor mostani évadát, és az RTL Klub nyári időszakra időzített új sorozatát (Megtörve) sikerült megtorpedózniuk. Ez ugyanis a csatorna szokásos számaitól elmaradó közönségaránnyal fut, míg a TV2 meg tudta tartani a korábbi nézői arányát.

A TV2 közönsége idősebb, mint a versenytársuké, így a korosabb nézőket felülreprezentáló teljes népességnél relevánsabb összehasonlítást nyújt, ha az aktív lakosságot leképző korcsoportot nézzük. A Majka fémjelezte vetélkedő ezekben is jól teljesített, hiszen a 18-59 és a 18-49 éves korcsoportokban a 13 adásból 11-szer tudta legyőzni az RTL Klubot sugárzásának idősávjában. Itt is június 14-én született a legkiemelkedőbb eredmény: a 18-59 évesek körében a műsor közönségaránya 19 százalékos volt, míg a legnagyobb konkurens, az RTL Klub 10,3 százalékponttal alacsonyabb, mindössze 8,7 százalékos részesedést tudott elérni az idősávban.

A folytatódó műsor kapcsán a TV2 közleményéből nem derül ki, hogy új adások kerülnek-e a képernyőre, ám miután az utóbbi időszakban ismétléseket adtak, így szinte biztosan az archívumból jönnek a most képernyőre kerülő darabok is. A nézők egyébként úgy tűnik ezekkel is beérik, ezt tükrözik a fenti statisztikák is.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!