2p

Egy hiba miatt a Decathlon 150 ezer magyar vásárló jár most jól.

Egy informatikai hiba miatt az elmúlt napokban mintegy 151.000 hűséges vásárlónk újra megkapta az elmúlt 7 hónap vásárlásai után járó hűségpontjait, és az ezzel járó ajándékkuponokat. Hibáztunk, ennek terhei a vállalat számára jelentősek. Mégis úgy döntöttünk, hogy nem "hívjuk vissza" Önöktől, nem blokkoljuk ezeket az utalványokat – áll a sportáruház Facebook oldalán.
A Decathlon vezetősége vélhetőleg némi mérlegelés után arra jutott, hogy ha letiltják a tévesen adott kuponokat, az sokkal nagyobb károkat okoz, hiszen az "értetlen vásárlók" plusz adminisztrációja mellett a frusztrációjukkal és az esetleges negatív sajtóval is számolniuk kellett volna. Bár a hűségpontok levásárlása költséget jelent, de forgalmat is generál. Emellett a meglepő lépésről beszámoló média, kapnak olyan megjelenéseket, amelyek más esetben komoly összegeket emésztenének fel.

Az áruház persze igyekezett "marketingesebb" választ adni a lépésre. Úgy fogalmaztak, hogy: hűek szeretnénk maradni cégünk hitvallásához, melynek egyik alappillére vásárlóink elégedettsége és az, hogy népszerűsítsük a sportolást a lehető legszélesebb körben.
 
Ezeknél a csapatoknál mindenki milliomos 
 

mfor.hu 
 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!