2p

Balásy Gyula cége most a migránsellenes hangolás helyett a bankjegycsere programnak kampányolhat.

A New Land Media Reklám, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft. nyerte meg a Magyar Nemzeti Bank új közbeszerzését. A New Landnek a bankjegycsere program kampányát kell lehoznia, valamint egy pénzügyi tudatosság növelését célzó programnak is megkapták a kommunikációs feladatait.

Egy, a kampány során "módosított" köztéri hirdetés

A New Land Média Balásy Gyula cége, és onnan a legismertebb, hogy 2015-ben ők hozták össze a gyűlöletkampányként elhíresült bevándorlásellenes kormányzati kampányt, mely az emlékezetes "Ha Magyarországra jössz..." szövegkezdetű plakátokkal tapétázta ki az országot.

Balásy cége a nyílt eljáráson győzött. Összesen négy ajánlattevő pályázott a feladatra, és érdekesség, hogy köztük volt Rogán Antal pasaparki szomszédja, Csetényi Csaba Network 360 Reklámügynökség Kft. és Affiliate Network Kft. konzorciuma is. A sikerember ebből a körből kimarad.

Pályázott még az IJ. Kommunikációs Kft. és Initiative Media Kft. konzorcium és a Mindshare Médiaügynökség Kft. és Impact Communications Kft. konzorcium is.

Balásy cége legutóbb tavaly decemberben ünnepelhetett, akkor a "Nemzeti Tengelysúly- és kapcsolódó ellenőrzéseket támogató hálózat kialakítása" elnevezésű projekt kommunikációs és ügynökségi feladatait nyerte el. Azért a feladatért 40 millió söpört be.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!