A New Land Media Reklám, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft. nyerte meg a Magyar Nemzeti Bank új közbeszerzését. A New Landnek a bankjegycsere program kampányát kell lehoznia, valamint egy pénzügyi tudatosság növelését célzó programnak is megkapták a kommunikációs feladatait.
A New Land Média Balásy Gyula cége, és onnan a legismertebb, hogy 2015-ben ők hozták össze a gyűlöletkampányként elhíresült bevándorlásellenes kormányzati kampányt, mely az emlékezetes "Ha Magyarországra jössz..." szövegkezdetű plakátokkal tapétázta ki az országot.
Balásy cége a nyílt eljáráson győzött. Összesen négy ajánlattevő pályázott a feladatra, és érdekesség, hogy köztük volt Rogán Antal pasaparki szomszédja, Csetényi Csaba Network 360 Reklámügynökség Kft. és Affiliate Network Kft. konzorciuma is. A sikerember ebből a körből kimarad.
Pályázott még az IJ. Kommunikációs Kft. és Initiative Media Kft. konzorcium és a Mindshare Médiaügynökség Kft. és Impact Communications Kft. konzorcium is.
Balásy cége legutóbb tavaly decemberben ünnepelhetett, akkor a "Nemzeti Tengelysúly- és kapcsolódó ellenőrzéseket támogató hálózat kialakítása" elnevezésű projekt kommunikációs és ügynökségi feladatait nyerte el. Azért a feladatért 40 millió söpört be.
mfor.hu