A londoni központú Nemzetközi Szakértői Bizottság 2004 februárjában hozta el Magyarországra a Superbrands programot, mely leginkább a filmvilágból ismerős Oscar-díjhoz hasonlít. A szervezet felállított egy szakértőkből álló zsűrit, amely értékelte hazánk vezető márkáit.
A kiválasztás alapját a Magyar Szabadalmi Hivatal "PIPACS" adatbázisa adta, amelyben mintegy 44 ezer védbejegyzés található. A Magyarországon elérhető egyik legismertebb csokoládémárkát a Bonbonetti Csoport gyártja.
A tibi elnevezés ma már nem csak a táblás csokoládé, hanem egy széles termékportfóliót magában foglaló márkanév elnevezése is.
A márkanév alatt forgalmazott termékek (táblás csokoládék, drazsék, szaloncukrok, pralinék) értékesítéséből származó árbevétel az elmúlt három évben mintegy 33 százalékkal növekedett. A Bonbonetti Kft. az utóbbi években növelte kulcsmárkái (tibi, Cherry Queen, Bonbonetti) forgalmát. A kulcsmárkák aránya az árbevételen belül meghaladja az 50 százalékot.