2p

A tibi márka 2005-ben ismét elnyerte a Superbrand titulust Magyarországon. A Superbrands program keretében neves üzleti vezetők és marketingszakemberek világszerte szakértői zsűriket hoztak létre, hogy értékeljék, elismerjék és jutalmazzák a vezető márkák sikerét – immár közel 30 országban.

Időtlen márka

A londoni központú Nemzetközi Szakértői Bizottság 2004 februárjában hozta el Magyarországra a Superbrands programot, mely leginkább a filmvilágból ismerős Oscar-díjhoz hasonlít. A szervezet felállított egy szakértőkből álló zsűrit, amely értékelte hazánk vezető márkáit.

A kiválasztás alapját a Magyar Szabadalmi Hivatal "PIPACS" adatbázisa adta, amelyben mintegy 44 ezer védbejegyzés található. A Magyarországon elérhető egyik legismertebb csokoládémárkát a Bonbonetti Csoport gyártja.

A tibi elnevezés ma már nem csak a táblás csokoládé, hanem egy széles termékportfóliót magában foglaló márkanév elnevezése is.

A márkanév alatt forgalmazott termékek (táblás csokoládék, drazsék, szaloncukrok, pralinék) értékesítéséből származó árbevétel az elmúlt három évben mintegy 33 százalékkal növekedett. A Bonbonetti Kft. az utóbbi években növelte kulcsmárkái (tibi, Cherry Queen, Bonbonetti) forgalmát. A kulcsmárkák aránya az árbevételen belül meghaladja az 50 százalékot.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!