Új rovatunkban a hét közepén videós darabokat közlünk, amiben a hét aktuális történéseiről kérdezzük az utca emberét. Vasárnap esténként olvasói levelek jönnek. Bármilyen hétköznapi tapasztalatáról írhat a közvetlen környezetéből, vagy kikapcsolódása idejéről. Jóról is, rosszról is, a lényeg, hogy röviden és szélsőségektől mentesen írja meg. Vélhetően sok ezren fogják olvasni.
Szerkesztőségünk a beérkezett olvasói levelek tartalmával nem feltétlenül ért egyet, azokat jogunkban áll megszerkeszteni, miközben a stílusuktól és a tartalmuktól függően nem vagyunk kötelesek minden beérkező levelet leközölni. Várjuk írásaikat az [email protected] e-mail-címre!
„Tisztelt Szerkesztőség!
Most olvastam a cikket a Wizzair csodálatos teljesítményéről.
Mind szép amit a Váradi úr elmondott Önöknek, de van egy nagyon bosszantó tény amiért most írok ebben a levélben.
Lehet, hogy ez személyes ügy, de biztosan nem vagyok egyedül ilyen téren és ezt is meg kellene említeni egy cikkben. Történetesen, én vásároltam egy jegyet náluk, és véletlenül elírtam a kódot, az rendben van, hogy törölték a foglalást, így kénytelen voltam másikat venni, de ennek már 4 hónapja, azóta sem került vissza a pénzem a számlámra, többszöri e-mail váltás ellenére sem.
Ha ilyen gazdag a társaság, hogyhogy nem tud egy olyan vevőszolgálatot üzemeltetni ahol nem emelt díjas a hívás, vagy legalább olyan adminisztrációt vezetni amelyik tud időben intézkedni? A nemzetközi panasz fórum is úgy működik, hogy 90 napos a határidő.
Nem sok pénzről van szó, de ők 24 órát szabnak arra, hogy a lefoglalt jegyet rendezzék, viszont ha vissza kell fizetni, az már nem megy ilyen gyorsan. Ha én lennék a vezérigazgató, nagyon restellném ezt a dolgot.
Tisztelettel: Pető Pál”