2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A fapados légitársaság kap sok meleget és hideget is a viszonylag alacsony árak, az árazási trükkök és a poggyászkezelése miatt is. Most egy hideg vélemény jön. Olvasói levél.

Új rovatunkban a hét közepén videós darabokat közlünk, amiben a hét aktuális történéseiről kérdezzük az utca emberét. Vasárnap esténként olvasói levelek jönnek. Bármilyen hétköznapi tapasztalatáról írhat a közvetlen környezetéből, vagy kikapcsolódása idejéről. Jóról is, rosszról is, a lényeg, hogy röviden és szélsőségektől mentesen írja meg. Vélhetően sok ezren fogják olvasni.

Szerkesztőségünk a beérkezett olvasói levelek tartalmával nem feltétlenül ért egyet, azokat jogunkban áll megszerkeszteni, miközben a stílusuktól és a tartalmuktól függően nem vagyunk kötelesek minden beérkező levelet leközölni. Várjuk írásaikat az  e-mail-címre!

Több utas panaszkodik arra, hogy a fapados cég nem fair velük szemben. Fotó: MTI
Több utas panaszkodik arra, hogy a fapados cég nem fair velük szemben. Fotó: MTI

„Tisztelt Szerkesztőség!

Most olvastam a cikket a Wizzair csodálatos teljesítményéről.

Mind szép amit a Váradi úr elmondott Önöknek, de van egy nagyon bosszantó tény amiért most írok ebben a levélben.

Lehet, hogy ez személyes ügy, de biztosan nem vagyok egyedül ilyen téren és ezt is meg kellene említeni egy cikkben. Történetesen, én vásároltam egy jegyet náluk, és véletlenül elírtam a kódot, az rendben van, hogy törölték a foglalást, így kénytelen voltam másikat venni, de ennek már 4 hónapja, azóta sem került vissza a pénzem a számlámra, többszöri e-mail váltás ellenére sem.

Ha ilyen gazdag a társaság, hogyhogy nem tud egy olyan vevőszolgálatot üzemeltetni ahol nem emelt díjas a hívás, vagy legalább olyan adminisztrációt vezetni amelyik tud időben intézkedni? A nemzetközi panasz fórum is úgy működik, hogy 90 napos a határidő.

Nem sok pénzről van szó, de ők 24 órát szabnak arra, hogy a lefoglalt jegyet rendezzék, viszont ha vissza kell fizetni, az már nem megy ilyen gyorsan. Ha én lennék a vezérigazgató, nagyon restellném ezt a dolgot.

Tisztelettel: Pető Pál”

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!