2p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

A fapados légitársaság kap sok meleget és hideget is a viszonylag alacsony árak, az árazási trükkök és a poggyászkezelése miatt is. Most egy hideg vélemény jön. Olvasói levél.

Új rovatunkban a hét közepén videós darabokat közlünk, amiben a hét aktuális történéseiről kérdezzük az utca emberét. Vasárnap esténként olvasói levelek jönnek. Bármilyen hétköznapi tapasztalatáról írhat a közvetlen környezetéből, vagy kikapcsolódása idejéről. Jóról is, rosszról is, a lényeg, hogy röviden és szélsőségektől mentesen írja meg. Vélhetően sok ezren fogják olvasni.

Szerkesztőségünk a beérkezett olvasói levelek tartalmával nem feltétlenül ért egyet, azokat jogunkban áll megszerkeszteni, miközben a stílusuktól és a tartalmuktól függően nem vagyunk kötelesek minden beérkező levelet leközölni. Várjuk írásaikat az  e-mail-címre!

Több utas panaszkodik arra, hogy a fapados cég nem fair velük szemben. Fotó: MTI
Több utas panaszkodik arra, hogy a fapados cég nem fair velük szemben. Fotó: MTI

„Tisztelt Szerkesztőség!

Most olvastam a cikket a Wizzair csodálatos teljesítményéről.

Mind szép amit a Váradi úr elmondott Önöknek, de van egy nagyon bosszantó tény amiért most írok ebben a levélben.

Lehet, hogy ez személyes ügy, de biztosan nem vagyok egyedül ilyen téren és ezt is meg kellene említeni egy cikkben. Történetesen, én vásároltam egy jegyet náluk, és véletlenül elírtam a kódot, az rendben van, hogy törölték a foglalást, így kénytelen voltam másikat venni, de ennek már 4 hónapja, azóta sem került vissza a pénzem a számlámra, többszöri e-mail váltás ellenére sem.

Ha ilyen gazdag a társaság, hogyhogy nem tud egy olyan vevőszolgálatot üzemeltetni ahol nem emelt díjas a hívás, vagy legalább olyan adminisztrációt vezetni amelyik tud időben intézkedni? A nemzetközi panasz fórum is úgy működik, hogy 90 napos a határidő.

Nem sok pénzről van szó, de ők 24 órát szabnak arra, hogy a lefoglalt jegyet rendezzék, viszont ha vissza kell fizetni, az már nem megy ilyen gyorsan. Ha én lennék a vezérigazgató, nagyon restellném ezt a dolgot.

Tisztelettel: Pető Pál”

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!