Több mint 40 százalékkal emelkedtek a Facebook bevételei a negyedik negyedévben, amiben nagy szerepe volt a mobiltelefonos reklámoknak. A napi aktív mobil felhasználók száma már képes volt megverni a webes felületen szörfőzökét, így a mobilbevételek a teljes bevételnek már a 24 százalékát generálták.
Jó is, meg nem is
A várt 1,51 milliárd dolláros bevételt 1,59 milliárd dollárra sikerült túlszárnyalni, azonban a nettó eredmény 205 millió dollárról 64 millióra esett vissza a kiadások megugrása miatt. Ráadásul Zuckerberg a költségek további 50 százalékos emelkedéssel számol idén. Zuckerberg kiemelte, hogy még több energiát fordítanak a mobilalkalmazások fejlesztésére ebben az évben.
A Facebook részvényeinek értéke 60 százalékkal növekedett a harmadik negyedéves jelentés közlésétől, ám a negyedik negyedéves eredmények publikálása 4 százalékos esést hozott.
mfor.hu