1p

A Facebook a tegnapi tőzsdezárást követően közölte negyedik negyedéves eredményeit, ami összességében bár jobb lett az elemzői várakozásoknál, a piac jelenleg négy százalékos zuhanással "bünteti" a céget.

Több mint 40 százalékkal emelkedtek a Facebook bevételei a negyedik negyedévben, amiben nagy szerepe volt a mobiltelefonos reklámoknak. A napi aktív mobil felhasználók száma már képes volt megverni a webes felületen szörfőzökét, így a mobilbevételek a teljes bevételnek már a 24 százalékát generálták.

Jó is, meg nem is

A várt 1,51 milliárd dolláros bevételt 1,59 milliárd dollárra sikerült túlszárnyalni, azonban a nettó eredmény 205 millió dollárról 64 millióra esett vissza a kiadások megugrása miatt. Ráadásul Zuckerberg a költségek további 50 százalékos emelkedéssel számol idén. Zuckerberg kiemelte, hogy még több energiát fordítanak a mobilalkalmazások fejlesztésére ebben az évben.

A Facebook részvényeinek értéke 60 százalékkal növekedett a harmadik negyedéves jelentés közlésétől, ám a negyedik negyedéves eredmények publikálása 4 százalékos esést hozott.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!