1p

A vártnál nagyobb mértékben, 14 százalékkal 16,83 milliárd dollárra növelte bevételét 2011 második negyedévében a Pepsi.

A cég 1,89 milliárd, részvényenként 1,17 dollár profitot ért el szemben az előző év azonos időszakában realizált 1,6 milliárd dollárral, illetve részvényekénti 98 centtel. A Thomson Reuters konszenzusa 16,4 milliárdos bevétel mellett részvényeként 1,21 dolláros eredményt várt. A profitnövekedés az ázsiai erős snack és üdítőeladásoknak köszöheti a cég.

A nehéz gazdasági helyzet ellenére a Pepsi (a Coca-Colához hasonlóan) áremelést tervez az Egyesült Államokban, hogy kompenzálják a termelési költségeket.

A Pepsi idén nyáron egyébként az alábbi reklámmal fricskázta legnagyobb vetélytársát, a Colát.


mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!