Az értékesítés nettó árbevétele a 2014 első negyedévében kimagasló, 88,61 százalékos bővülést mutatott az előző év hasonló időszakához képest. A cég közleménye szerint az első negyedéves üzemi eredménye 229,16 százalékkal szárnyalta túl a 2013-as év hasonló időszakának eredményét, és 685 millió forintot tett ki. Éves összehasonlításban a társaság adózás előtti eredménye közel kilencszeresére, 552 millió forintra nőtt az első negyedévben a bázis időszakhoz képest.
(A társaság vezérigazgatója, Takács Krisztián vendégünk lesz május 21-én Alfavezetők, hatalom és siker a XXI. században című konferencián.)
A jelentős árbevétel növekedés az XPrime fejlesztésének és piacra történő gyors bevezetésének, valamint a szolgáltatás kiváló hazai és nemzetközi értékesítésének köszönhető. Az XPrime termék hazai piacon való felfuttatása és a nemzetközi piacon franchise rendszer keretében való értékesítése kiemelt üzletpolitikai cél.
A BTel a hazai piaci jelenlét erősítése mellett a külföldi piacokra való terjeszkedést is elindította. Európa országai élénk érdeklődést mutatnak a magyar innováció, nemzetközi védjegy iránt. A vállalat 2014-ben hat országban leányvállalatot alapít, amiből három alapítási folyamat már elkezdődött (Németország, Ausztria, Szlovákia). A második hullám pedig 2014. második felében várható.
Magyarország elsőszámú alternatív távközlési szolgáltatója. A 2006-ban Kecskeméten alapított cég budapesti és szerencsi kirendeltséggel is rendelkezik, jelenleg közel 100 főt foglalkoztat közvetlenül.
mor.hu