1p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Erőteljesen növelte nyereségét üzleti éve második negyedévében az amerikai Yahoo, miközben árbevétele az időszakban elmaradt a várakozásoktól.

Adózott eredménye 213,3 millió dollár (166 millió euró) lett az egy évvel korábbi 141,4 millió dollár után, bevétele 2 százalékkal, 1,6 milliárd dollárra nőtt.

A harmadik negyedre a cég 1,57-1,65 milliárd dollár közti bevételt vár.

A Yahoo 2009-es adózott eredménye 598 millió dollár, részvényenként 42 cent volt, 6,46 milliárd dollár bevétel mellett. 2008-ban 419 millió dollár, részvényenként 29 cent nyereséget ért el a cég, és 7,21 milliárd dollár bevételt.

A Yahoo legfontosabb bevételi forrása a hirdetés. A gazdasági válság idején a vállalati szektor nagymértékben visszafogta hirdetési kiadásait, ami tovább fokozta az egyébként is gondokkal küszködő Yahoo nehézségeit. A Google keresőmotoros hirdetési üzleti modelljének sikere az elmúlt években komoly versenyt támasztott a Yahoo szolgáltatásainak.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!