A társaság adózott eredménye 262 millió euró volt az egy évvel korábbi 45 milliót követően. A bevétel 6,19 milliárd euróra emelkedett a tavaly második negyedévi 5,23 milliárdról.
A fogyasztói elektronikai üzletág forgalma bővült a legjobban, 20 százalékkal 2,18 milliárd euróra, főként a lapos képernyőjű televíziók megnövekedett értékesítésének köszönhetően.
A fényforrás üzletág bevétele 13 százalékkal 1,86 milliárd euróra nőtt.
A legnagyobb növekedést az úgynevezett BRIC országokban - Brazília, Oroszország, India, Kína - regisztrálták, 29 százalékkal 2,1 milliárd euróra nőttek a bevételek, amelyek a csoport teljes forgalmának 34 százalékát adják. Egy évvel korábban a feltörekvő országok a forgalomnak még csak 29 százalékát adták.
MTI/Menedzsment Fórum