1p

Az eladások gyengélkedése ellenére a költségtakarékossági intézkedéseknek köszönhetően 56,5 százalékkal nőtt az Electrolux profitja a második negyedévben az egy évvel korábbihoz képest.

A forgalmat tekintve a világ legnagyobb háztartásigép gyártója 1,03 milliárd korona adózott eredményre tett szert az egy évvel korábbi 658 millió koronával szemben. A bevétel 1 százalékkal 27,3 milliárd koronára csökkent 27,5 milliárdról a valutaárfolyamok változása miatt. Változatlan árfolyamon számolva a bevétel 3 százalékkal emelkedett.

A társaság tájékoztatása szerint valamennyi fontosabb piacon tovább javult a helyzet a második negyedévben: az Egyesült Államokban már a harmadik egymást követő negyedévben nőtt a forgalom tizenhárom negyedév csökkenése után. Európa stabilizálódott, Németországban, Franciaországban és Svédországban pozitív tendenciák indultak el, Kelet-Európában is élénkült némiképp a kereslet, Dél-Európában viszont jelentősen visszaesett a piac.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!