Az értékesítési árbevétel 20,7 százalékkal 61,8 milliárd euróra, a nyereség pedig az előző évi 500 millió euróról 1,82 milliárd euróra emelkedett.
A Volkswagen az eredmény beszámoló alkalmával megerősítette júniusban kiadott idei eredmény előrejelzését, amelyben a tavalyit lényegesen felülmúló nyereséget helyezett kilátásba.
A roncsprémiummal enyhített hatású 2009-es krízisévben a Volkswagen 6,3 millió járművet adott el és 1,9 milliárd euró üzleti eredményt ért el.
Az idei első félévben a konszern 16 százalékkal több, 3,57 millió autót adott el, a legtöbbet a cég történetében. A növekedés hajtómotorja a feltörekvő térségek, elsősorban is a kínai kereslet volt. Európában a növekedés mindössze 4,7 százalékos volt.
MTI/Menedzsment Fórum