Sok kritika érte az időnként infantilis színvonala miatt az RTL Klub sorozatát, A mi kis falunkat, a közönség körében elvitathatatlanul sikeres volt. A második széria ideje alatt végig a legnézettebb műsor tudott lenni a vígjáték mind a kereskedelmi célcsoportban, mind a teljes lakosságban. Utóbbi kategóriában folyamatosan 1 millió feletti nézettséget ért el, ami a jelenlegi piaci helyzetben komoly fegyvertény. Ezzel egyébként az elmúlt két hónapban a szombatokat folyamatosan nagy fölénnyel nyerte meg az RTL Klub.
A folytatásban a csatorna minden bizonnyal abban reménykedik, hogy A tanár címmel futó új sorozata hasonlóan erős lesz, és továbbra is uralni tudják majd az első munkaszüneti napot. Emellett hétfőn újraindul a Konyhafőnök, amely két hétig még a Piramissal kell, hogy összemérje az erejét. Látva azt, hogy a Stohl András vezette vetélkedő megingathatalan, mindenképpen érdekes párharcra számítunk. Benne van a pakliban, hogy érdekes versenyzők esetén az immár három hónapja futó vetélkedő kevesebb embert hoz majd lázba, mint egy izgalmas recept. Meg kell jegyezni, hogy az RTL műsora hasonlít egy külföldi formátumra, a MasterChef-re, amely néhány évvel korábban a Viasaton futott Mesterszakács címmel. A műsor akkor nem sok vizet zavart, most viszont az eredeti formátumot megvásárolta a TV2, amely el fogja készíteni a MasterChef hazai verzióját. Előbb azonban várhatóan a Séfek séfje második évada kerül majd adásba, ennek ugyanis már forgatják a második évadát.
Érdekes lesz az is, hogy a két nagy csatorna vetélkedésében mi lesz a Piramis után. Az kiderült, hogy a vetélkedőt egy másik fogja követni április 9-től. Közleményében a TV2 úgy harangozza be az új formátumot, hogy a Bezár a bazár! nemcsak egy kvíz, hanem egy akciójáték is, ahol óriási izgalmak és nyeremények várnak a szereplőkre. A gameshow-ja ötvözi a klasszikus kvízjátékot és az ügyességi feladatokra épülő műsorokat. Ha a játékospárok jól válaszolnak a kvízkérdésekre, értékes másodperceket kapnak, hogy aztán az elnyert idő alatt minél több nyereményt szerezzenek a bazárból. Az biztos, hogy a TV2 komoly erőforrásokat szán erre a vetélkedőre is, amit jelez az, hogy a már többször bizonyított Tilla és Majka párosára bízták a műsor vezetését. Miután legutóbbi vetélkedőjüknél, a Piramis esetében az RTL számos esetben kommunikálta, hogy koppintották a formátumot, míg A Fal esetében ők az eredetivel dolgoznak, most a TV2 jelezte, hogy honnan jön a műsor. A formátumot a SONY Pictures Television és a Columbia Pictures Corporation Limited forgalmazza Raid the Cage címmel, és eddig olyan országokban futott sikerrel, mint Argentína, Kína, Görögország, Oroszország, Brazília vagy Románia.
Nem ez az egyetlen tavaszi produkció, amelynek részleteiről most értesülhettünk: kiderült az is, hogy a Nagy Duett műsorvezetője ismét Liptai Claudia lesz. Az immár hatodik évadával jelentkező szórakoztató műsor első és negyedik évadát Majkával közösen, míg a második és harmadik szezont Tillával párban vezette. A műsorvezető mellett a zsűri is alaposan megváltozik, az egyetlen fix tag Kasza Tibi lesz. Ugyanakkor sem Szulák Andrea, sem Cooky nem tér vissza, őket Nagy Adri és Pápai Joci váltja majd. Az új évad versenyzőinek teljes névsorát a következő napokban jelenti be a csatorna, ám néhány név már kiszivárgott, mások mellett Takács Nikolas, Gergely Róbert, Horváth Tamás és Wolf Kati is szerepel majd a műsorban.
A múlt heti műsorokra visszatérve érdekes volt, hogy a magyar válogatott szánalmas teljesítménye ellenére viszonylag sok nézőt vonzott péntek este. A meccset a kereskedelmi célcsoportban alig előzte meg a vasárnap délelőtti Forma 1-es futam nézettsége.
A 12. héten a 18-49 éves korcsoportban az esti, 19-23 óra közötti időszakban az RTL Klub öt, míg a TV2 két estés nyert meg. A heti átlagos közönségarányt nézve a kereskedelmi célcsoportban főműsoridőben az RTL Klub kicsit visszacsúszott, 13,4 százalékot ért el. Ezzel szemben a TV2 javított, és a képernyők előtt ülők 11,3 százaléka nézte a csatornát. Az RTL kábelcsatornái vegyesen változtak, a Cool közönségaránya visszacsúszott, és csak 3,1 százalékos volt, míg a F+ növekedett és 5,7-et ért el. A Viasat3 közönségaránya megugrott, a képernyők előtt ülők 3,8 százaléka nézte, a Duna TV viszont padlót fogott, és csupán 1,2 százalékot ért el.