1p

A Facebookon már nem lehet politikai tartalmat hirdetni, a Harcosok Órájának nézettsége pedig a töredékére esett vissza ennek hatására. A korábbi több százezer nézőből alig néhány ezren maradtak.

Hétfőn leálíltotta a Meta a politikai tartalmú hirdetéseket az Európai Unió területén – ez tehette be a kaput a Harcosok Órája című műsornak. A korábbi köztévés műsorvezető, Németh Balázs júliusban indította el a YouTube-on és a Facebookon közvetített sorozatot vezető kormánypárti politikusok részvételével.

A keddi műsort még 11 500 néző követte, a látogatottság azonban három nap alatt 3100-ra csökkent. A csütörtöki műsort Szijjártó Péter Facebook-oldalán is csak 22 ezren követték.

A szeptember 16-ai adást Semjén Zsolt részvételével még 285 ezren nézték meg, de ez után is volt még öt adás 200 ezer feletti nézettséggel, 100 ezer alatti műsor pedig nem volt a hirdetések megszüntetése előtt. A Telex számítása szerint a nézettség 96 százalékkal csökkent a hirdetések eltűnésével párhuzamosan.

A Harcosok Óráját szeptemberben 4,7 millió forintért hirdette a kormány, ami félmillió forinttal meghaladja a Tisza Párt teljes havi hirdetési költségét.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!