Az RTL hétköznapi programjának első érkezője a Most Wanted – A hajsza volt, a csatorna menekülős reality-je stabil számokkal mutatkozott be, és a teljes lakosság körében átlagosan 540 ezres nézőszámot hozott, míg a kereskedelmi szempontból kiemelten fontos, 18-59 évesek korcsoportjában 366 ezer nézőt ért el 24,6 százalékos közönségarány mellett – ez kiugróan erős eredmény. A csatorna a műsorsáv második felében ezúttal is ismétléseket adott.
A Házasság első látásra továbbra is a TV2 hétköznapjainak ékköve, amely a héten átlagos 682 ezer nézőt vonzott még úgy is, hogy a rivális műsor bemutatkozása is erősen sikerült. A 18-59 évesek korcsoportjában már szembeötlőbb volt a kihívó megjelenése, ugyanis a házasodós műsor 269 ezer főt vonzott a szegmensben, 18,6 százalékos közönségarány mellett; ez gyengülést jelent az elmúlt hetek eredményéhez képest.
A késői, este fél tízes kezdés ellenére a Legyen ön is milliomos! továbbra is bejön a csatornának, és tartja az 500 ezer fölötti átlagos nézettségi szintet, amivel egyébként az elmúlt évek stabilan legsikeresebbnek mondható kvízműsora.
A magyar válogatott vitte el a show-t
Vasárnap Magyarország drámaira sikerült vb-selejtezőn fogadta Írország csapatát, és az írek az utolsó pillanatban lőtt góljával 3-2-es vereséget szenvedett. A mérkőzés toronymagasan lesöpörte a 46. hét nézettségi adatait, sem a hétköznapi reality-k, sem a hétvégi tehetségkutatók nem tudtak labdába rúgni mellette.
A teljes lakosság körében idén másodszor regisztrálhattunk millió feletti nézettséget, ugyanis 1,03 millióan ültek a képernyők előtt, míg a kiemelt kereskedelmi korcsoportban 535 ezer nézőt vonzott brutális, 44,1 százalékos közönségarány mellett.
A toplistára került a magyar csapat másik jelenése is, Örményországban szintén vb-selejtezőt játszottak Szoboszlaiék. Itt 1-0-s győzelmet aratott a csapat, amit a teljes lakosság körében 726 ezren láttak a készülékek előtt.
Végül az igencsak izgalmasra sikeredő Írország-Portugália vb-selejtező is felkerült a listára, a meglepő ír győzelmet és a Cristiano Ronaldo-kiállítást hozó meccset 161 ezren nézték.
Fotó: Facebook/MLSZ
Fordult a kocka hétvégén
Míg az elmúlt hetekben szombatonként rendszerint az X-Faktor kerekedett felül, ezúttal a teljes lakosság körében a Megasztár örülhetett – a TV2 tehetségkutatója 535 ezer nézőig jutott, szemben az X-Faktor által elért 488 ezer nézővel. Igaz, a kiemelt kereskedelmi korcsoportban már nem sikerült a fordítás, a számok itt így alakultak:
- X-Faktor: 322 ezer néző, 23,7 százalékos közönségarány;
- Megasztár: 224 ezer néző, 16,7 százalékos közönségarány.
Vasárnap a Csillag születik nem boldogult a Sztárban sztár All Stars népszerűségével a teljes lakosság körében, az RTL-es tehetségkutató 571 ezer nézőt érdekelt a rivális szuperprodukció által elért 745 ezer nézőhöz képest.
A 18-59 évesek korcsoportjában azonban itt is vigasztalódhat az RTL, hiszen a tehetségkutató 365 ezres nézőszáma és 23,2 százalékos közönségaránya maga mögé utasította a Sztárban sztár All Stars által elért 302 ezer nézőt, illetve a 19,9 százalékos közönségarányt.
Így alakult a heti végeredmény
A Most Wanted hétköznapi sikere, valamint a hétvégén a kiemelt kereskedelmi korcsoportban mutatott jó teljesítmény elég volt ahhoz, hogy ezúttal az RTL javára billenjen a heti összesítés, és a 18-59 évesek körében, a heti átlagos közönségarányok harcában a csatorna 18,3 százalékot ért el, szemben a TV2 17,3 százalékával.
