3p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

A 43. héten akadtak új érkezők is a képernyőkön.

Az RTL a hosszú hétvége miatt mindössze 3 napra rúgó munkahéten új programmal indította a főműsoridejét, a Pandora – A szelence átka című stratégiai reality-je 412 ezer nézőt vonzott átlagosan a készülékek elé. Az adás a 18-59 évesek korcsoportjában valamennyivel jobban teljesített, és 249 ezer nézőt vonzott, 17,3 százalékos átlagos közönségarány mellett.

A TV2 azonban így is tarolt a hétköznap estéken, hiszen a Házasság első látásra továbbra is óriási közönségkedvenc, amely epizódonként 742 ezer nézőt ért el a teljes lakosság körében, a pénteki, 795 ezres adás pedig az egész hét legjobbja lett a nézettségi adatokban. A házasodós reality a kiemelt kereskedelmi korcsoportban is erős, 320 ezres nézőszámnak, valamint 22,3 százalékos közönségaránynak örülhetett a csatorna.

Az RTL-en a főműsoridő második felében ismét a Tizenkét okos ember vetélkedő érkezett, amely az előző hetekhez képest javított, és 239 ezres nézettséget hozott úgy, hogy a teljes adásidejét lefedte a közel három órásra nyúló Házasság első látásra.

Jól ment az X-Faktor a 43. héten
Jól ment az X-Faktor a 43. héten
Fotó: RTL Sajtóklub

Sportesemények

A rövidke munkahét ellenére a sportrajongók nem unatkozhattak, az Európa Liga berkeiben ugyanis a Salzburg otthonába látogatott a Ferencváros, a magyar csapat 3:2-es győzelmét 390 ezren látták. A meccsből diplomáciai bonyodalom is kerekedett, miután a szurkolókat nem engedték be az osztrákok, emiatt Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter még a szomszédos ország nagykövetét is bekérette.

A Ferencvárosnak nem ez volt az egyetlen jelenése a héten, a magyar bajnoki keretében a Zalaegerszeggel játszott a Fradi, itt nagy meglepetésre kikapott a budapesti csapat, és a zalaiak örülhettek a 2:1-es győzelemnek – mindezt 229 ezren nézték.

A spanyol bajnokságban szokás szerint sok magyar tévézőt érdekelt az El Clásico, amelyen ezúttal a Real Madrid javára billent a mérleg a Barcelonával szemben, és 2:1-es győzelmet aratott a fővárosi csapat, ezt 246 ezren nézték a készülékek előtt.

A Forma-1 ezúttal Mexikóvárosba érkezett, az egyébként kifejezetten kaotikus nagydíjon a McLaren színeiben versenyző Lando Norris aratott rajt-cél győzelmet, ezzel átvéve az egyéni világbajnoki összetettben is a vezetést; mindezt 349 ezren követték élőben a köztévén.

Dupla X-Faktor a TV2-s tehetségkutatók ellen

Enyhén változott a hétvégi felállás a kereskedelmi csatornák képernyőjén – igaz, elsősorban vasárnap. Szombaton az X-Faktor heti első adása 542 ezer nézőt vonzott a teljes lakosság körében a Megasztár által elért 579 ezerhez képest.

Vasárnap a korábbi hetekhez képest az RTL váratlant húzott, és újabb X-Faktor részt küldött adásba, amely a teljes lakosság körében 527 ezer nézőt ért el, szemben a párhuzamosan futó Sztárban sztár All Stars 733 ezres közönségével.

A kiemelt kereskedelmi korcsoportban azonban végül így is az RTL nevetett, a vasárnapi X-Faktor a szegmensben 366 ezer nézőt és 24,2 százalékos közönségarányt ért el, amellyel az egész hét legjobbja lett a kategóriában – megelőzve a közönségkedvenc Házasság első látásra számait is.

Így alakult a heti végeredmény

Az RTL-nek nagyon bejött a hétvégi dupla X-Faktor stratégiája, és az elmúlt hetekhez képest sikerült jelentősen leszűkíteni a különbséget a napi közönségarány-átlagok harcában – igaz, a győztes összességében így is a TV2 lett. A 18-59 évesek korcsoportjában, a heti átlagos közönségarányok harcában a TV2 18,2 százalékot ért el, szemben az RTL 17,5 százalékával.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!