Felkavarták az állóvizet a kereskedelmi csatornák hétköznap esti programjában. Az RTL-en elsőként érkezett ’Az árulók – Gyilkosság a kastélyban’, amely 380 ezres nézőszámával gyengén kezdett. A TV2-s rivális tarolni tudott, ugyanis a vakon házasodó párokat bemutató ’Házasság első látásra’ 885 ezres átlagnézettségével csak saját magával versenyzett a legnézettebb műsor címéért a teljes lakosság körében. Az abszolút győztes végül a pénteki adás lett, itt ugyanis 941 ezren ültek a készülékek előtt, amely a hét legjobbja lett.
A kereskedelmi szempontból kiemelten fontos, 18-49 évesek korcsoportjában is a TV2 örülhetett, hiszen a ’Házasság első látásra’ átlagosan 238 ezer nézőt érdekelt a szegmensben, 24,5 százalékos közönségarány mellett, jelentősen megelőzve a rivális által hozott 161 ezret, illetve 16,3 százalékot.
A program második felében a visszatérő ’A konyhafőnök’ nem tudott emlékezetes számokat alkotni, és a teljes lakosság körében átlagosan 256 ezer embert érdekelt, viszont a legendás ’Legyen ön is milliomos!’ a késői kezdés ellenére is nagyot ment, és átlagosan 750 ezer embert érdekelt.
Sportesemények
A sportrajongók ezúttal nem unatkoztak, ugyanis a magyar válogatott az UEFA Nemzetek Ligája selejtezőjének keretében Németországgal találkozott, és 1-1-es döntetlent játszott, amit 564 ezren figyeltek a készülékek előtt. A magyar bajnoki keretében a Ferencvárosnak is jelenése volt, és 3-3-as döntetlent játszott a Diósgyőr csapatával, mindez 252 ezer nézőt érdekelt.