2p

Csatlakozzon az év egyik legfontosabb egészségügyi szakmai eseményéhez,
ahol a finanszírozási kihívásoktól kezdve a menedzserbetegségek kezelésén át egészen a legújabb digitális egészségügyi megoldásokig minden fontos témát érintünk!

Egészséggazdaság - Menedzser egészség 2025. március 27-én
Merkely Bélával, Kóka Jánossal, Kulja Andrással, Zacher Gáborral
és más neves szakértőkkel - jelentkezzen március 3-ig kedvezményes áron!

Részletek és jelentkezés itt!

Az ideológia nem lesz elég a választási győzelemhez.

Az atv.hu cikke szerint a televízió híradójának nyilatkozó politikai elemzők így értékelték a kampány előtti felkészülést: a Fidesz és a DK igyekszik a törzsszavazóihoz beszélni, míg a Tisza Párt már az ellenzéken túl terjeszkedne.

Miközben egymást érik az évértékelők, és hamarosan kezdődik a tavaszi ülésszak, már körvonalazódik, hogy melyik párt milyen üzenettel készül a kampányra, a Fidesznél a külföldi beavatkozás témája a fő. Zárug Péter Farkas értékelése szerint a Tisza Párt pedig úgy hagyja nyitva a kapuit a kormánypárti szavazók számára, hogy egyúttal a gyenge államteljesítményre építi kommunikációját. Az érvelés szerint az állam azért teljesít gyengén, mert oligarchák tartják fogva.

A párt rájuk mond dolgokat, és nem a Fidesz szavazóra – mondta Zárug Péter Farkas.

Závecz Tibor, a Závecz Research alapító-ügyvezetője hangsúlyozta a portál cikke szerint, hogy vidékre nyit a Tisza. Mint mondta, ez azért szükséges, mert az a fajta tartalék, már nem túlságosan nagy, amit az ellenzéki pártok tudtak a Tisza számára nyújtani, eléggé magához húzta már (a párt) ezeket a szavazókat.

Magyar Péterék útja vidékre vezet?
Magyar Péterék útja vidékre vezet?
Fotó: MTI

Merre megy a Fidesz?

A Fidesz Donald Trump megválasztásából igyekszik lendületet venni, a külföldi befolyásolási kísérletek mellett a gazdaságélénkítés kommunikációjára építenek, utóbbival akadhat még gondja a Fidesznek a politikai elemző szerint.

Ez a legkényesebb kérdés, mert ez társadalmi érzettől függ. A másik kettőt lehet a saját tábor számára buborékba zárni, ugyanakkor ha bemegyek a boltba és kell vásárolnom, és az mennyibe kerül, azt nehezen tudják kommunikálni, hogy az ilyen, olyan vagy amolyan – hangsúlyozta Zárug Péter Farkas az ATV-nek.

A cikk szerint a Závecz Research alapítója is úgy látja, a Fidesz a törzsszavazóihoz beszél, de választást csak akkor nyerhet, ha nem csak ideológiai kérdéseket emel a kampányba, hogy a bizonytalankodókat is megtalálja. „Egymilliónyi választópolgár Fideszhez csalogatása valamilyen jóléti intézkedésekkel valósítható meg” – fogalmazott az elemző.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!