2p

Összeomlik a magyar egészségügy?
Mennyi pénz hiányzik a rendszerből?
Mitől lesznek rövidebb várólisták?
Csak a magánegészségügyre számíthatunk?
Online Klasszis Klub élőben Rékassy Balázzsal

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a szakértőtől!

2024. szeptember 18. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Tisza költötte a legtöbbet politikai tartalmú Facebook-hirdetésekre az elmúlt egy hónapban.

Az összes párt közül a Magyar Péter vezette Tisza Párt költött a legtöbbet politikai tartalmú Facebook-hirdetésekre az elmúlt egy hónapban - számolt be a hvg.hu. Ezzel ők a második legtöbbet költő Facebook-oldal, amely társadalmi ügyekkel, politikával foglalkozik. Ebben az időszakban csak az Origo költött ennél is többet, közel 7 millió forintot ilyen hirdetésekre.

A Tisza által elköltött összeg önmagában nem lenne sok. Különlegessége abban rejlik, hogy ugyanebben az időszakban a többi párt vagy politikával foglalkozó oldal nem volt túl aktív a tavaszi időszakhoz képest, a Tisza mégis mozgásban maradt. Még a Megafon sem hirdetett az elmúlt 30 napban, pedig márciusban még 100 millió, májusban pedig 260 millió forintból hirdettek a Facebookon.

A Google hirdetéseire még többet költött a Tisza, június eleje óta 8,3 milliót fordítottak YouTube-reklámokra. Ebből 6 milliót csak a választások előtti héten költöttek el, és ezek sem politikáról szóltak, hanem a webshopjuk és a rendszerváltó tagság reklámozásáról. Abban az időszakban egyébként ez sokkal kevesebb volt, mint a többi párt hirdetési büdzséje: a Fidesz június 3. és 9. között 60 milliót, az LMP 20 milliót, a DK 16 milliót, a Momentum pedig 11 milliót költött erre a célra.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!