3p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

A 30. hét nézettségi adataiba a párizsi olimpia kezdete hozott változatosságot, a heti győzelmet azonban még nem érte el.

Tombol a nyár, a kereskedelmi csatornák pedig továbbra is visszafogott kínálattal várják a nézőket. Az RTL főműsoridős programjának első érkezője az ’A mi kis falunk’ volt, 332 ezres átlagos nézőszámmal iratkozott fel a listára, a kereskedelmi szempontból kiemelten fontos, 18-49 éves korcsoportjában pedig egy adás jellemzően 100 ezer nézőt vonzott, 13,1 százalék körüli közönségarány mellett.

A TV2 ezúttal is a Kasza Tibi vezetésével érkező Szerencsekerék adásait indította csatába, ezek pedig a teljes lakosság körében ezúttal is lenyomták a riválist, hiszen átlagosan 492 ezer ember nézte a műsort. A kiemelt kereskedelmi korcsoportban ez már nem így alakult, és 85 ezres nézőszámával alulmaradt a versenytárssal szemben.

Az esti műsorsávok második felében jelenleg mindkét csatorna ismétléseket ad, ezek néhány százezres nézőszámokat értek el a 30. héten is.

A magyarokat is lázba hozta az olimpia megnyitója
A magyarokat is lázba hozta az olimpia megnyitója
Fotó: MTI/Czeglédi Zsolt

Indul a sportok ünnepe

A pénteki megnyitó óta hangos a média apraja-nagyja a vélt, valós részletektől a párizsi olimpia megnyitójából, a „szabadság, egyenlőség, testvériség” francia alapmottóra felhúzott, nyitottságot és elfogadást hirdető műsor ugyanis sokaknál ütötte ki a biztosítékot, a szervezőket többek közt a kereszténység megsértésével is megvádolták már. Az előzetesen vártnál minden bizonnyal botrányosabbra sikeredő megnyitó a magyar lakosságot is lázba hozta, hiszen a teljes lakosság körében 568 ezres nézettségével az egész olimpia eddigi legjobb számokat hozó adása lett, megelőzve például

  • a 4. helyet elért férfi párbajtőrvívónk, Andrásfi Tibor bronzmeccsét – ezt 449 ezren követték,
  • valamint a magyar női vízilabda-válogatott Hollandia elleni vesztes összecsapását, amit 398 ezren láttak élőben.

Érdekesség, hogy a sportesemények a héten nem álltak meg az olimpiánál, hiszen a Bajnokok Ligája selejtezőkörében a Ferencváros egy walesi csapattal küzdött meg, és igencsak méretes győzelmet aratott, 5-0-ra verte a The New Saints csapatát, ennek 277 ezren örültek a képernyők előtt.

A TV2 sem panaszkodhatott

Miután igazán kiemelkedő műsort az olimpiai versenyszámokon kívül nem hozott a 30. hét, a teljes lakosság körében hagyományosan stabilan teljesítő TV2-s hírműsor, a Tények aratott, a heti győzelemhez ezúttal 623 ezer nézőre volt szükség. A TV2 Play-en elérhető tematika szerint az adásban olyanokról volt szó, mint egy kamionbaleset, egy békéscsabai késelés, valamint egy busz ablakába fúródó kenu.

Így alakult a hétvége

A pihenőnapokon továbbra sem ad egyik csatorna sem szuperprodukciókat, így azon múlik a győzelem, hogy éppen hol sikerül jobban a filmválasztás. Ezúttal a TV2 örülhetett, és az Apácashow 2. 259 ezres nézőszáma lett az abszolút bajnok.

Hogyan alakult a heti végeredmény?

Kellemes heteket élt át azzal a közmédia, hogy szinte egymást érte két, komoly érdeklődésre számot tartó sportesemény, hiszen míg általában azzal is gondjuk szokott lenni, hogy mérhető számokat produkáljanak, ez most viszonylag könnyedén sikerült. A 18-49 évesek kiemelt kereskedelmi korcsoportjában, az átlagos napi közönségarányok harcában alapvetően a két kereskedelmi csatorna rúgott labdába – 10,4 százalékával az RTL megelőzte a TV2 10,3 százalékát, azonban az M4 által elért 8,9 százalék is említésre méltó.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!