3p

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

A szuperprodukciók is kikaptak a 37. héten.

A Nyerő páros adásait az RTL-en átlagosan 369 ezren nézték, míg a kereskedelmi szempontból kiemelten fontos, 18-59 évesek korcsoportjában 195 ezer nézőt vonzott, 14,9 százalékos közönségarány mellett – ezzel mindkét kategóriában enyhe romlást könyvelhetett el a műsor esetében a csatorna.

A párhuzamosan futó Ázsia expressz megtartotta a fölényét a megelőző hétről, és adásonként 592 ezer nézőt ért el a teljes lakosság körében, míg a kereskedelmi korcsoportban 245 ezer főt érdekelt 19,1 százalékos közönségarány mellett. A műsor a teljes lakosság körében erősödött a 36. héthez képest, míg a 18-59 évesek korcsoportjában valamennyit gyengült.

A műsorsáv második felében az RTL-en ismételten a Házasodna a gazda érkezett, a trashreality 334 ezres nézettséget hozott a teljes lakosság körében átlagosan, míg a párhuzamosan futó A kísértés 260 ezer nézőt vonzott.

Mi volt a közönség kedvence?
Mi volt a közönség kedvence?
Fotó: Depositphotos

Mindent vitt a válogatott

Egymás után két héten is előfordult az, hogy a magyar válogatott kiénekelte a kereskedelmi csatornák szájából a sajtot: a Budapesten játszott Magyarország-Portugália vb-selejtező ugyanis olyan nézettséget villantott, amelyre az egész évben nem volt példa.

A végül 2-3-as magyar vereséggel végződő mérkőzés rendkívül drámaira sikerült, a magyar válogatott küzdelme, és a portugál sztárfocista Cristiano Ronaldo személye is komoly tényező volt abban, hogy 2025-ös nézettségi rekordot döntött a meccs: a teljes lakosság körében elért, 1,038 milliós nézőszámával a csatornák közül idén elsőként az M4 Sport jutott az egymilliós álomhatár fölé.

Szoboszlaiék a kiemelt kereskedelmi korcsoportban is éves rekordot döntöttek: 591 ezer néző mellett brutális, 39,5 százalékos közönségarányt hozott a magyar válogatott mérkőzése.

Sportünnep egy kis faluban

A Magyar Kupa keretében igazi különlegesség akadt; a 250 fős faluban 3500 néző volt kíváncsi a megyei I. osztályú Szarvaskend és a bajnoki címvédő, Európa Liga-résztvevő Ferencváros összecsapására. A Szarvaskend 13 percig tudott meccsben maradni, ekkor született az első Fradi-gól, amit aztán még 14 követett: a végeredmény 0-15 lett a Ferencváros javára – mindezt 140 ezren látták.

Mi történt hétvégén?

Mostanában a hétvége minden napjára jut egy szuperprodukció mindkét kereskedelmi csatornán. Szombaton az RTL az X-Faktor újabb epizódját adta, ez 531 ezer nézőt ért el a teljes lakosság körében, míg a Tóth Gabi és egy versenyző ordítozásával jelentkező Megasztár 594 ezres közönséget vonzott.

Vasárnap a Sztárbox 415 ezres nézőszámát megint nagyon megverte a Sztárban sztár All Stars, a hagyományosan erős énekes műsor 724 ezer főig jutott – ezzel ezúttal is csak a magyar válogatott mögött maradt le a győzelemről.

Így alakult a végeredmény

A kereskedelmi tévék szép számokkal szálltak harcba, ám a héten a magyar válogatottat nem lehetett megverni. A heti átlagos végeredményt ez kevéssé érintette, elsősorban a TV2 hétköznapi fölénye döntötte el, hogy a kiemelt kereskedelmi korcsoportban a TV2 18,5 százalékos átlagos közönségaránnyal előzte meg az RTL 16,2 százalékát.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!