3p

A 14. hét nézettségi adataiban még mindig a Hunyadi tarolt.

A kereskedelmi csatornák hétköznapi programjában ezúttal nem történt változás, mindkét csatornán az előző hetekben már megszokott felállás köszöntötte a nézőket.

Az RTL adásában ezúttal is a Pokoli rokonok című sorozat érkezett, ami a teljes lakosság körében átlagosan 535 ezer nézőt vonzott, míg a 18-59 évesek korcsoportjában 257 ezer nézőt érdekelt 17,4 százalékos közönségarány mellett. Utána ismét az 5 Arany Gyűrű vetélkedő próbálkozott, amely a teljes lakosság körében átlagosan 263 ezres közönséget tudott felmutatni – ez nem túl acélos eredmény.

A TV2 maradt a korábbi hetek receptjénél, így a vidéken szenvedő hírességeket a Farm VIP adásában adásonként 665 ezer ember követte átlagosan a teljes lakosság körében, míg a kereskedelmi szempontból kiemelten fontos, 18-59 évesek körében ez 281 ezer nézőt és kereken 19 százalékos közönségarányt ért el a műsor. A főműsoridő második felében ez a csatorna is egy vetélkedőt küldött adásba, a szókitalálós Password – A jelszó 315 ezer nézőt érdekelt adásonként.

Jelentős a TV2 fölénye, egyelőre nem találja a receptet az RTL
Jelentős a TV2 fölénye, egyelőre nem találja a receptet az RTL
Fotó: Depositphotos

Sportesemények

A 14. hét legnézettebb sporteseménye a Forma-1 japán nagydíja volt, amelyen a regnáló világbajnok, a Red Bull színeiben versenyző Max Verstappen látta meg elsőként a kockás zászlót – a futamot a reggel 7 órás kezdés ellenére 319 ezren nézték.

A magyar foci örökrangadóját kétszer is lejátszották a héten, a Ferencváros és az Újpest kétszer is összecsapott, a meccsek helyszíne mindkétszer a Groupama Aréna volt:

  • a magyar kupa keretében 225 ezren nézték a mérkőzést, amelyen 3-1-re nyert a Fradi;
  • a magyar bajnoki meccset pedig szintén a Ferencváros nyerte 2-0-ra, amit 303 ezren néztek.

Végül az angol bajnoki keretében a Liverpool a Fulham csapatánál vendégeskedett, Szoboszlai Dominikék itt 2-3-as vereséget szenvedtek, amit 192 ezer magyar tévénéző látott élőben.

Megint tarolt a Hunyadi

A hétvégén ezúttal sem borult az elmúlt hetekben már megszilárdult felállás: szombaton az RTL A mi kis hazánk legújabb részét adta, amit 676 ezren néztek a teljes lakosság körében – a 18-59 évesek körében pedig 332 ezer nézőt vonzott 21,5 százalékos közönségarány mellett.

A szombat este fő attrakciója azonban ezúttal is a milliárdos állami támogatással készült történelmi szupersorozat, a Hunyadi volt, amely 798 ezer nézőnek örülhetett a teljes lakosság körében, míg a kiemelt kereskedelmi korcsoportban 409 ezres közönséget ért el 26,7 százalékos közönségarány mellett.

Ezzel a Hunyadi csakúgy, mint az elmúlt hetekben, ismét behúzta mindkét kategóriagyőzelmet.

Vasárnap az RTL üzleti vetélkedője, a Cápák között csapott össze A nagy duett aktuális adásával. Összességében itt is a TV2 örülhetett, ugyanis az éneklős műsor 723 ezer nézőt ért el, szemben a rivális által hozott 441 ezerrel.

Így alakult a heti végeredmény

A TV2 fölénye mögött nincsen nagy titok, azt az adatok is egyértelműen megmutatják, hogy mind a hétköznapokon, mind a hétvégén fölényben van a csatorna – ameddig a Hunyadi első évada be nem fejeződik, ez minden bizonnyal nem is fog változni. Ennek fényében tehát a 18-59 éves korcsoportban, a TV2 17,6 százalékos heti átlagos közönségarányával megelőzte az RTL 15,1 százalékát.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!