3p

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A 25. hét nézettségi adataiban tovább folytatódott a nyári uborkaszezon.

Csendesen telnek a hétköznap esték a kereskedelmi csatornák menetrendjében, igazán erős műsort egyik adó sem választott. A program nem is változott, így esténként az RTL programját ezúttal is a The Floor vezette fel, amely átlagosan 330 ezer nézőt ültetett a képernyők elé a teljes lakosság körében. A kereskedelmileg kiemelten fontos 18-59 éves korosztályban a vetélkedő 166 ezres nézettséget ért el, 14,8 százalékos közönségarány mellett.

A TV2-n a Szerencsekerék továbbra is stabil formát mutatott, Kasza Tibi műsorát egy-egy adás alkalmával átlagosan 529 ezren követték. A 18-59 éves korcsoportban az átlagos nézettség 164 ezer fő volt, 14,7 százalékos közönségaránnyal.

Különös heti győztesek

Szinte teljes egészében megismétlődött a 24. héten tapasztalt végeredmény, hiszen különösebb szuperprodukció, vagy igazán kiugró számokat hozó vetélkedő és reality hiányában a TV2 Tények vasárnapi adása került a toplista élére a maga 582 ezres nézettségével a teljes lakosság körében. Az online elérhető tematika szerint ebben egyebek mellett a kunszentmártoni buszbalesetről volt szó.

Tetszik a nézőknek a Tények
Tetszik a nézőknek a Tények
Fotó: TV2 Sajtószoba

A Forma-1 a 25. héten az Egyesült Királyságba érkezett, ahol Lando Norris hazai trófeának örülhetett, a McLaren pedig kettős győzelmet zsebelt be, ugyanis Norris csapattársa, az ausztrál Oscar Piastri a második helyet szerezte meg. A futam a teljes lakosság körében 456 ezer embert érdekelt, a 18-59 évesek korcsoportjában elért 243 ezer néző és 24,3 százalékos közönségarány azonban toronymagasan a legjobb eredmény volt a kategóriában.

Mi történt a hétvégén?

Egyik csatorna sem készül szuperprodukcióval, vetélkedővel, vagy saját sorozattal a nyári uborkaszezon hétvégéire, így az összecsapások csak azon múltak, hogy hol sikerült jobban a filmválasztás.

Mindkét nap a TV2 örülhetett, szombaton a Csatahajó 232 ezres nézettségét nem tudta megverni az RTL, míg vasárnap mindössze 7 ezer néző döntött, ugyanis

  • az RTL-en adott Beépített szépség 233 ezer főt vonzott,
  • míg a TV2-n a Halálos iramban 6. 240 ezer nézőt ért el.

Ez a heti végeredmény

A nyár hatása egyértelműen megjelent a televíziós adatokon, mindkét csatorna hétköznapi programja érezhetően gyengébb számokat hozott, de a hétvégéken sincs nyoma a megszokott, erősebb adatoknak. Összességében a végeredmény nem volt kérdés: a 18-59 évesek korcsoportjában a TV2 megelőzte az RTL-t, és 13,9 százalékot tudott felmutatni a rivális 13,3 százalékával szemben.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!