3p

A 32. hét nézettségi adataiban csak a nyári hőség hatása látszott.

Holtidőszakát éli mostanában a televíziózás, a szabadságolások és az iskolaszünet fényében egyre kevesebben ülnek a képernyők előtt, ezért a kereskedelmi csatornák is erősen visszafogott programmal készülnek a nyári munkanapokra.

Az RTL a főműsoridő első felében Az ugrás részeit küldte műsorba, a kvízműsor ismétlései átlagosan 302 ezer embert vonzottak. A 18-59 évesek körében, a kiemelt kereskedelmi korcsoportban a vetélkedő átlagosan 130 ezres nézőszámot produkált, 11,5 százalékos közönségarány mellett.

A párhuzamosan futó Szerencsekerék a teljes lakosság körében 453 ezer embert ültetett a képernyők elé, míg a kiemelt kereskedelmi korcsoportban 135 ezer nézőt hozott, valamint 12,2 százalékos közönségarányt.

A műsorsávok második felében mindkét kereskedelmi csatorna ismétléseket adott, ezek néhány százezres nézettséget értek el.

Kevesen néznek nyáron tévét, és ez minden műsor eredményén meglátszik
Kevesen néznek nyáron tévét, és ez minden műsor eredményén meglátszik
Fotó: Depositphotos

Sportesemények

A sportrajongók nem unatkoztak, több focimeccset is rendeztek a héten, ezek közül szokatlanul sok került fel a nézettségi toplistára. Ez elsősorban azzal magyarázható, hogy nem voltak kiemelkedő nézettségű szórakoztató műsorok.

A Ferencvárosnak több jelenése is volt a héten:

  • a Bajnokok Ligája selejtezőjének keretében a bolgár Ludogorec csapatával találkozott, a 0-0-s döntetlent 288 ezren látták;
  • a magyar bajnoki sorozatban Nyíregyházára látogatott a Fradi, a vendégek magabiztos, 4-1-es győzelmét 193 ezren nézték.

A magyar csapatok közül a nézettségi toplistára került a Paks mérkőzése az UEFA Konferencia Liga selejtezőjében, az ukrán Polisszja Zsitomir csapatától elszenvedett 0-3-as vereséget 172 ezren nézték.

Végül az angol szuperkupában a Liverpool játszott, a Crystal Palace a 2-2-es döntetlen után tizenegyesekkel nyerte meg a döntőt, amelyen mindkét magyar liverpooli játékos – Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos – is pályára lépett. Az összecsapást 204 ezren nézték.

Hétvégén dőlt el minden

A heti végeredményt tekintve a hétvégéig kellett várni arra, hogy kiderüljön, melyek voltak a 32. hét legnézettebb műsorai.

Szombaton az RTL a Nagypapa hadművelet filmet adta, amely 249 ezer nézőt ért el, szemben a TV2 által választott Hamis a baba 319 ezres nézettségével, így a napi győzelemnek a TV2 örülhetett.

Vasárnap is a TV2-nek állt a zászló, ugyanis az RTL filmválasztása, az Utazás a rejtélyes szigetre a maga 232 ezres nézőszámával nem tudott versenyezni az örök kedvenc Legyen ön is milliomos! által elért 580 ezer nézővel, amely a 32. hét legjobban teljesítő műsora lett a teljes lakosság körében.

A 18-59 évesek korcsoportjában furcsa heti végeredmény született, ugyanis a fiatalabbakat a TV2 által vasárnap este fél 10-kor leadott A méhész című akciófilm hozta igazán lázba, Jason Statham 2024-es filmje 198 ezer nézőt vonzott 19,7 százalékos közönségarány mellett, ezzel pedig a kategória győztese lett.

Így alakult a heti végeredmény

A meglepetés ezúttal elmaradt, mind a hétköznapokon, mind a hétvégén jobb számokat ért el a TV2 – igaz, az uborkaszezon tombolása minden műsor eredményén meglátszott. A 18-59 évesek korcsoportjában a TV2 megverte az RTL-t, és 14,1 százalékot tudott felmutatni a rivális 11,9 százalékával szemben.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!