3p

A 15. hét nézettségi adataiban tovább folytatódott a TV2 menetelése.

Az RTL a korábbi hetekben már megszokott módon ezúttal is a Pokoli rokonok című sorozatot sugározta, amely a teljes lakosság körében átlagosan 524 ezer nézőt vonzott, a 18–59 éves korosztályban pedig 252 ezren követték, 16,7 százalékos közönségaránnyal. A program második felében az RTL ismétléseket adott, ezek néhány százezres nézettséget értek el.

A TV2 is maradt a bevált műsorstruktúránál: a Farm VIP újabb epizódjait a teljes lakosság körében átlagosan 674 ezren nézték, míg a kereskedelmi szempontból fontos 18–59 éves célcsoportban 298 ezer nézőt és 20,2 százalékos közönségarányt hozott. A főműsoridő második felében a csatorna ezúttal is a Password – A jelszó című szókitalálós vetélkedőt sugározta, amely adásonként 306 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.

Sportesemények

A 15. héten két jelentősebb sportesemény hozta lázba a magyar tévézőket, egyrészt a Forma-1 Bahreinbe érkezett, a versenyen Oscar Piastri diadalmaskodott a McLaren színeiben, amit 426 ezren követtek a képernyők előtt.

A magyar bajnoki keretében a Ferencváros a Zalaegerszeg otthonába látogatott, a 2-0-s Fradi győzelmet pedig 202 ezren nézték.

Másik TV2-s műsor győzte le a Hunyadi aktuális részét
Másik TV2-s műsor győzte le a Hunyadi aktuális részét
Fotó: TV2 Sajtószoba

Fordulat a hétvégén

A hétvégén kisebb meglepetés történt, de a program tekintetében nem változtattak a csatornák. Szombaton az RTL A mi kis hazánk legújabb részét sugározta, amelyet 554 ezren néztek, a 18–59 évesek körében pedig 277 ezres nézőszámot és 19,2 százalékos közönségarányt ért el.

A szombat este fő műsorszáma azonban továbbra is a Hunyadi, amely a teljes lakosságból 699 ezer nézőt vonzott, míg a kereskedelmileg fontos 18–59-es célcsoportban 360 ezres nézőszámmal és 24,1 százalékos közönségaránnyal tarolt. A Hunyadi ezzel a kiemelt kereskedelmi korcsoportban ismételten nyerni tudott, ugyanakkor a teljes lakosság körében már legyőzték a héten.

Vasárnap az RTL Cápák között című üzleti műsora csapott össze a TV2-n futó A nagy duett aktuális adásával. A versenyt ezúttal is a TV2 nyerte, mivel az énekes show 724 ezer nézőt vonzott, míg az RTL vetélkedője 450 ezres közönséggel zárt.

Érdekesség, hogy A nagy duett sikere megdöntötte a Hunyadi hetek óta tartó szériáját, és ez lett a hét legjobb nézettséget hozó műsora a teljes lakosság körében.

Így alakult a heti végeredmény

Csak önmagunkat tudjuk ismételni: a TV2 fölénye mögött ugyanis nincsen nagy titok, a csatorna egészen egyszerűen mind a hétköznapokon, mind a hétvégéken jobb számokat hoz az RTL-nél, ehhez jó fegyvernek bizonyulnak olyan műsorok, mint a Farm VIP, A nagy duett, vagy éppen a Hunyadi. Ennek fényében tehát végeredmény sem volt kérdés, és a 18-59 éves korcsoportban, a TV2 17,3 százalékos heti átlagos közönségarányával megelőzte az RTL 15,1 százalékát.

 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!