3p

Mi a legnagyobb probléma a hazai felsőoktatásban?
És a gazdaságban? Mennyit ér egy magyar egyetemi diploma?
Online Klasszis Klub élőben Ádám Zoltánnal, a Corvinusról elbocsátott egyetemi oktatóval

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a közgazdásztól!

2024. október 9. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Már a 40. hét nézettségi adatainál tartunk, ezúttal is összegyűjtöttük a heti legérdekesebb számokat.

A hétköznapokon nem történt változás a csatornák programjában, az RTL Az árulók – Gyilkosság a kastélyban epizódjait küldte adásba, a gyilkosos műsor javulónak nevezhető számokat hozott a teljes lakosság körében 517 ezres nézőszámával.

Az RTL a kereskedelmi szempontból kiemelten fontos, 18-49 évesek korcsoportban különösen elégedett lehet: 250 ezres nézettséget és 24,4 százalékos átlagos közönségarányt ért el, azaz itt is egyértelmű erősödés történt.

A TV2-n is tovább kalandoztak a celebek, az Ázsia Expressz tovább dübörgött 775 ezer fő feletti átlagos nézőszámával, igaz, az előző heti eredményekhez képest valamennyit gyengült. A kiemelt kereskedelmi korcsoportban 202 ezres nézettséget és 19,9 százalékos közönségarányt hozott, így a hétköznapi versenyt ezúttal is az RTL nyerte ebben a kategóriában.

Az esti főműsoridő második felében az RTL-en megint a szerelmet kereső gazdák érkeztek, a Házasodna a gazda jól bevált receptje ismételten 330 ezer körüli átlagos nézettséget hozott, míg a TV2-n a csábítók támadtak tovább, itt A kísértés 343 ezer nézőt vonzott.

Nagy csata volt a nézőkért
Nagy csata volt a nézőkért
Fotó: Pixabay

Sportesemények

A héten két mérkőzés hozott emlékezetes nézettséget, mindkettő a Ferencvároshoz kapcsolódott:

  • az Európa Liga selejtezőjében a Fradi a Tottenham csapatával találkozott, itt a magyar csapat 2-1-es vereséget szenvedett végül. Mindezt 335 ezer néző követte élőben.
  • A magyar bajnoki keretében a Ferencváros a Paks csapatánál vendégeskedett és 3-1-re kikapott – ezt 202 ezren figyelték a készülékek előtt.

Hétvégére maradt a puskapor

A kereskedelmi csatornák szokás szerint a pihenőnapok estéjére tartogatták a szuperprodukcióikat

Szombaton az X-Faktor válogatója a Sztárban sztár All Stars ellen mérette magát, és ezúttal nem volt kérdés az RTL-es vetélkedő győzelme. Az X-Faktor 818 ezer nézőjével szemben a TV2-s rivális 787 ezret tudott a teljes lakosság körében; a különbség a 18-49 évesek korcsoportjában viszont még nagyobb volt:

itt az X-Faktor 387 ezer nézőjével és 37,7 százalékos közönségarányával toronymagasan megnyerte a kategóriát, míg a Sztárban sztár All Stars csak 167 ezer nézőig és 17,4 százalékos közönségarányig jutott.

Vasárnap a magyar tévénézők számára bizonyára nosztalgikus emlékeket is ébresztő Megasztár megint tarolt, és 888 ezres nézettségével bebiztosította a heti győzelmet a TV2-nek a teljes lakosság körében, nagyon elverve a párhuzamosan futó Sztárbox 510 ezrét.

A kiemelt kereskedelmi korcsoportban fordult a kocka: a 243 ezres nézőszámot és 22,6 százalékos közönségarányt felmutató Sztárbox éppen megelőzte a rivális 240 ezer nézőjét és 21,6 százalékos közönségarányát.

Valamit nagyon eltalált az RTL

A heti végeredmény alakulásának szempontjából egyértelműnek tűnik, hogy mostanában nem sok ok akad a panaszra a csatorna háza táján, hiszen Az árulók – Gyilkosság a kastélyban és az X-Faktor erőteljes teljesítménye elegendőnek bizonyult arra, hogy bebiztosítsa a győzelmet abban a kategóriában, ahol igazán számít.

Összességében tehát a 18-49 évesek kiemelt kereskedelmi korcsoportjában, az átlagos napi közönségarányok harcában az RTL 20,5 százalékával kényelmesen megelőzte a TV2 18,7 százalékát.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!