1p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Nem vis maior-kérdés.

Napok óta lehet hallani a Budapest-környéki HÉV-járatok ritkításáról. Pongrácz Gergely, a Magyar Közlekedési Klub elnöke az ATV Start hétfő reggeli adásban beszélt arról, hogy egyáltalán miért merült fel a HÉV-járatok ritkítása, illetve a szerelvények megfelezése.

Az atv.hu összefoglalója szerint az adásban a szakember elmondta:

ez nem egy vis maior kérdés, tehát nem egy olyan probléma, ami egyik pillanatról a másikra alakult ki, mondjuk egy baleset okán. Itt arról van szó, hogy a HÉV-szerelvényeknek van egy úgynevezett fővizsgája, ez olyan, mint az autónál a műszaki vizsga. Egyszer a fővizsga érvényessége is lejár.

Hozzátette, a probléma az, hogy feltorlódtak azok a szerelvények, melyeket a vizsga lejárta miatt ki kell vonni a forgalomból - és ez okozza a mostani vitát.

Nem érhetett senkit meglepetésként

A szakember kijelentette, köztudott, hogy az új szerelvénybeszerzést már korábban lefújták, tehát onnantól kezdve lehetett volna arra készülni, hogy 2024-ben és 2025-ben 20-22 járműnek lejár ez a vizsgája. Ez valamiért nem sikerült.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!